Wauw dankjulliewel voor de super leuke reacties
!Inney: haha ja ik achteraf eigenlijk ook wel
Dankjewel!

_Mariskaa & Ma_ris_ka: Dankjulliewel !
Ik spreek inderdaad van een portfolio, eerste instantie omdat ik sinds vorig jaar ook in opdracht portretteer en om dat een beetje
goed te laten verlopen moet je wel een beetje een leuk portfolio hebben .

Maar ik wil er sowieso wel mijn 'echte' baan van maken! Ik heb sinds kort besloten om na de Tl examens dit jaar eerst naar een trajectleerjaar van de MBO school Cibap
te gaan om daar te werken aan mijn portfolio om vervolgens naar een kunstacademie te gaan. (Waarschijnlijk groningen of zwolle)
De leraren in het trajectleerjaar daar waren op de 1 of andere manier helemaal enthausiast toen ik kwam aanzetten met mijn portfolio mee en wouden mij maar al te graag
helpen met de voorbereiding voor de kunstacademie! Ze boden mij zelfs aan om als ik niet gelijk zou worden toegelaten voor een kunstacademie een privebeurs te regelen
voor mij om zo toch bezig te blijven met het tekenen. Maar daarvoor zou ik wel goed moeten zijn en moeten worden beoordeeld. Zelfs de hoeveelheid opdrachten dat
ik gemiddeld nu krijgt telt daar in mee.
Maar hoe dan ook, ik hoop er later echt mijn brood mee te verdienen!

LauraMc: ja daar ben ik het mee eens hoor! op de foto zag t er ook al apart uit maar heb het verder niet veranderd.
Maar wat bedoel je met te veel emotie op het gezicht van Kirsten?

Dankjewel!