Afgelopen weekend verwonderden mijn dochtertje en ik ons ervoor hoe vreselijk lang de manen van haar pony zijn geworden in het afgelopen jaar en toen begon ook zij over "ik zou een armbandje van haren van Cos en P.C. wel heel leuk vinden". Tja...met 2 plukken staarthaar vol goede moed naar huis, de wandschildering waar ik eigenlijk mee bezig zou even verzet naar volgend weekend, en ben maar gewoon aan de slag gegaan met dit als resultaat

Armbandje voor mijn dochtertje met staartharen van mijn Fjord en haar Shetlander:
gevlochten met 8 partijen van elk 15 haren

slotje met foto's (dubbelzijdig dus Cos staat aan de andere kant) van de donateurs

voor mij, gevlochten met 16 partijen van elk 20 haren

Ik wilde zelf maar een halve harenband, dus de achterkant is schakelketting met kralen en wederom foto's van de donateurs

samen

Toen had ik nog iets bruikbaar P.C.-haar over en dus heb ik dat gebruikt voor een ketting voor ons dochtertje.
Dit is de hele ketting geworden

En in dit stukje is het haar van P.C. verwerkt samen met blauw waxdraad (blauw is de lievelingskleur van ons dochtertje en ze wilde er heel graag een eenhoorn aan
)
Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Oh...en dan vergeet ik het nog bijna....de oproep! Ik heb nog wat ideetjes voor verschillende vlechttechnieken maar wil Cos en P.C. niet helemaal van hun staart ontdoen

Ik vroeg me dus af of er iemand bereid is om haar van zijn/haar paard te doneren (lang staarthaar uit het midden van de staart, echt..je ziet er niets van
), in ruil daarvoor stuur ik je dan (mits je er een gefrankeerde retour-envelop bij doet) GRATIS een armbandje 
Ik ben eigenlijk vooral op zoek naar mooi "oranje" haar van een vos, nog mooier zou zijn als het iemand is met bijv. 3 paarden met staartharen in verschillende kleuren omdat ik graag iets met 3 kleuren wil maken...

)....ik wacht nog even af of er niet toch oranje voorbij komt
Die foto's erin ook.. echt prachtig!! En de ketting van je dochter..