Ter ere van mijn 4000e abbonnee op mijn youtube-account AlwaysHorseLove, ga ik weer een nieuwe video maken. Gelukkig heb ik geweldig lieve
vrienden die dit samen met mij willen doen en ben in het bezit van een pittige camera: de Canon EOS 7D met de Canon 70-200 L 2.8 non IS lens.
Even ter voorbeeld van één van mijn voorgaande video's, bij deze:
Nu moet mijn volgende video beter, sterker, krachtiger en gaver worden dan alle video's voorheen. Stille hand gefilmd, nieuwe perspectieven, andere lokaties,
verschillende scene's (knuffelen, training, rijdend, close-up, detail)... Maar ik zal ongetwijfeld iets vergeten, en dáár heb ik de hulp bij nodig van crea-bea
bokkers die zelf ook veel tijd en energie steken in het maken van filmpjes!
Enkele ideeen die ik zelf al had opgedaan:- Met kitlens, volledig UITGEZOOMD en dan zo dichtbij mogelijk, geeft een gaaf effect.
- Telezoomobjectief, vol ingezoomd en dán filmen, superwazige achtergrond.
- Touwhalster zien te regelen, Shilas mee een gaaf veld op of in het bos en dan filmen.
- Denken aan kleding, make up, haren etc: álles tot in de puntjes afwerken!
- Verschillende genre's, zoals emotioneel - krachtig - inspirational... Touching dus!
Qua kleding en optomingen voor de paarden heb ik vrij veel in mijn bezit, vooral fantasy-showstyle. De paardenrassen die in mijn video voorkomen zijn: Witte arabier,
Bonte warmbloed, haflinger Shilas en shetlanderhengst Flip.
Ik kan ik HD filmen.Nou bokt, ik ben héél benieuwd en hoop dat iemand mij kan helpen!
Eva

Zou dat graag willen, even kijken waar dat mogelijk is hier in de buurt!
Des te mooier wordt het filmpje