Nadat ik me heb laten inspireren door prachtige tekeningen op bokt heb ik mijn verstofte potloden ook maar weer eens uit de kast getrokken. Ik teken helaas niet meer zo veel, in ieder geval niet zoveel als ik zou willen, maar ik kwam zo'n prachtige afbeelding tegen dat ik spontaan de motivatie had om het weer eens te proberen. Ik ben nu een aantal uren bezig geweest en ik vermoed dat het eindresultaat wel eens mooi zou kunnen gaan worden
Aangezien de motivatie alweer drastisch aan het verminderen is hoop ik dat ik, als ik hier alvast een voorproefje laat zien, hem ook daadwerkelijk af zal maken.Tips zijn altijd welkom uiteraard
Kleine aanmerking is dat de foto's gigantisch vertekenen en niet de diepte weergeven zoals die wel op de tekening te zien is.

Vervolgens een opzet van de loop van de spieren gemaakt. Deze moeten op een later moment nog verder verwerkt worden zodat ze minder aan de oppervlakte komen te liggen.

En resultaat tot dusver.

Tips ontvang ik graag. Voornamelijk over hoe ik de spieren dieper kan laten liggen zonder ze weer te onduidelijk te maken. Foto's vertekenen overigens ontzettend. In werkelijkheid zijn de overgangen tussen de tinten veel minder grof en liggen de spieren er minder 'bovenop'.

wat prachtig! 
Zal dan weer een update plaatsen. Bedankt voor alle stimulerende reactie!