Na wat twijfelen open ik toch weer een WIP topic, omdat het me de vorige keer erg heeft gemotiveerd!
Ik ben bezig met weer een paar mensen op papier te krijgen, namelijk de band & serie Big time Rush,.
Zelf ben ik erg fan van ze dus des te meer redenen om weer eens te oefenen in mensen tekenen ipv Paarden.

Voor de zekerheid er even een rastertje bij getekend voor de grote lijnen, want damn wat was de foto klein en donker!
en ik ben echt een pruster wat betreft mensen tekenen, dus ik had hem zeker op sommige stukjes echt nodig.
Had ook enorme ruzie met het hoofd van james, het werd eerst een halve vrouw, en toen een verhoudingloos iemand
en later werd het iets beter, maar nog niet wauw dus hopelijk krijg ik dat met het verdere inkleuren wat beter voormekaar!

(Van links naar Rechts: kendall,Carlos,Logan & James)
Waar ik nu ben, WIP4:

Carlos zijn hand is wazig op de foto, dus nog geen idee wat ik daarmee aan moet

Ik zat te denken om hem gewoon achter zijn rug te doen, en anders een 'eigen' hand fabriceren

- Grafiet (V&D potloden
)- A3 tekenpapier
Tips en tricks zijn altijd welkom!
Ik wil echt graag mijzelf verbeteren

Groetjes Lotte
. En dan lukt het toch, en dan denk ik oké, dat was toeval en een hoop geluk, en dan durf ik de keer daarop WEER niet te beginnen, want dat lukt me NOOIT nog een keer