voorbeeld:
http://i865.photobucket.com/albums/ab21 ... _3758a.jpg
Wat vinden/zien jullie? Tips erg welkom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

xyzutu2 schreef:Ik vind de lichtinval echt super gedaan, nog mooier dan op de foto.
Met de puntjes die hierboven genoemd zijn ben ik het wel eens. Volgens mij heb ik ergens in een van je topics ook een eerdere versie van dit werk gezien, kan dat kloppen? Toen viel me op dat de manen en staart nogal spaghetti-achtig waren. Dat is bij deze versie al veel minder, maar nog steeds vind ik ze wat grof, vooral ook omdat de strengen niet dunner worden naar het einde maar redelijk rond en abrupt stoppen. Misschien kan een ander digitaal kwastje daarbij helpen?
Ook vind ik het blauw in de bles erg 'streng', in de foto is het blauw bij het oog wat minder donker/intens dan bij de neus. Misschien kun je daar iets mee spelen? Het zijn natuurlijk details, want ik vind hem nu al echt mooi. Hij gloeit helemaal!
maar je moet even kijken naar de schaduw van het muurtje op de foto,die op het paard toepassen. Volgens mij moet de schaduw nog net te zien zijn voor het paard zeg maar,loopt voor het paard het beeld uit zeg maar.
aan de zijkant schuin achter kun je hem net nog in het beeld doen
Je kunt evt wat hulplijnen tekenen om de exacte lichtval te berekenen. 
svdijk86 schreef:ik begrijp wat je bedoeld.. zal er een ander keertje naar kijken, ben nu tureluurs (en even met iets anders bezig) bedankt!
volgens mij misstaat ie zoals nu ook niet toch? (heb echt moeie oogjes hihi)

het is toch de bedoeling dat het zo gelijk mogelijk is.

. Maar dit is gewoon, ik bedoel, alles staat perfect op z'n plaats, dat is zelfs met een raster bijna onmogelijk.. Ben wel benieuwt naar een Wip.