,Vandaag, morgen en woensdag heb ik week ander onderwijs (was eerst een week, sinds dit jaar 3 dagen) op school. Dit houdt in dat
je bijv. excursies maakt, workshops volgt, verslagen maakt, of in mijn geval: de fietsenkelder pimpt!
De fietsenkelder pimpen is een street art project, en het is dus de bedoeling dat je je creativiteit uit op de muur of met de objecten
in de omgeving.
Onze inspiratie:
Hands of God studio, de studio van het programma Rob Dyrdek's Fantasy, waar ik altijd naar kijk. Het is de bedoeling dat onze hond ook
uit die vlakken gaat bestaan en de strepen komen er ook omheen.
Engelse Bulldog, wat ik zelf geweldige honden vind.
Wij zijn beperkt in kleuren: zwart, grijs, blauw en wit. Dit omdat het dan mooi een geheel blijft en geen kermis wordt.
- 1] Het plaatje van de hond hebben we geprojecteerd op de muur (zulke goede
tekenaars zijn we ook weer niet). We hebben de potloodlijnen overgetrokken met zwarte
stift, zodat we een beter beeld kregen. Misschien moeilijk om te zien wat we willen, maar
we hoeven niet meer te vertellen wat het nou eigenlijk is!

2] Alles wat op de foto wit is maken we blauw. Expres geen wit gekozen, want we
wilde juist die kleur erin hebben. Is ook een beetje speels.

3] Voor vandaag zijn we klaar. Ik twijfel zelf heel erg aan het blauwe onderin. Weet
niet of hij te blauw is. Maar dat kan ook best komen doordat de rest van de hond nog
niet gekleurd is.

Wat we verder nog van plan zijn, zijn de strepen eromheen, we willen vanaf de hond vogeltjes laten vliegen (zo kunnen we overlopen
naar de 'beschildering' naast ons) en we willen nog een zinnetje erbij in de trant van ''Misschien heb ik wel zware botten, hangende oren
en wangen en een korte staart, maar ook ik mag er best zijn!''.
Nog even flink doorwerken de komende 2 dagen dus.
We weten dat we het onszelf aardig moeilijk hebben gemaakt door zo'n dier op zo'n manier op de muur te zetten, en dat hij op sommige
plekken niet klopt, maar we doen ons best en zijn er zelf tot nu toe best trots op.
Tips en advies is prima, mits onderbouwend zodat we daar iets aan hebben en we evt. iets kunnen veranderen.
Ohja, gruwelijk sorry voor de foto's met iPod-kwaliteit.
Ben heel benieuwd hoe het wordt