Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
. Probeer alleen wel je dialogen wat duidelijker te maken, als ze nu met elkaar praten is het vrij lastig om te volgen. Als je elk stuk dat iemand weer wat zegt een enter doet en achter het stuk wat details zet maakt het de dialoog voor mijn gevoel levendiger. Kijk eens hoe andere schrijvers het hebben aangepakt. Biancaa schreef:Ik vind het wel een mooistuk, ik zou alleen naar de spelling kijken. Je schrijft nu heel erg in spreektaal en niet in schrijftaal (wouden= wilden. me moeder= mijn moeder etc) Je had het pregnant al aangepast zie ik
kurida1 schreef:Mooi onderwerp, daar wil ik ook ooit nog over schrijven. Probeer alleen wel je dialogen wat duidelijker te maken, als ze nu met elkaar praten is het vrij lastig om te volgen. Als je elk stuk dat iemand weer wat zegt een enter doet en achter het stuk wat details zet maakt het de dialoog voor mijn gevoel levendiger. Kijk eens hoe andere schrijvers het hebben aangepakt.
Verder echt topik ga je verhaal zeker volgen..
Dus je bedoelt als Jennifer wat zegt en daar achter wat details doe en dan enter en bv Nancy dat is beter?
please snel een update
Eva_Jameson schreef:Mooi gedaan! Leuk verhaal ook!
Zitten inderdaad wel wat grammatica en spelfoutjes in, maar dat valt bij mij niet echt op. Het is niet storend.
En die dialogen zouden duidelijker zijn als je ze doet zoals je paar posts hierboven zegt.
Ik ga het volgen, vind het echt leuk! Ben benieuwd naar het vervolg!

Gypsy schreef:Leuk stuk!
Ik zie alleen wel dezelfde foutjes als die ik in het begin maakte. Je geeft te veel info, duikt meteen midden in het verhaal. Ik weet dat het niet leuk is, maar probeer het mysterieus te houden, en langzaam op te bouwen. Als je het echt goed doet vragen er iedere keer als je een stuk plaatst wel weer een paar mensen naar jason bv, of je meer over hem wil schrijven, wie hij nu precies is etc.