Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Je hebt bijna precies dezelfde intro...Citaat:Lauren
Daar zit ik dan, voor de spiegel, kijkend naar een jonge vrouw met lang blond krullend haar en licht blauwe ogen. Het koste me moeite te beseffen dat ik dat zelf was

mss wist ze wel helemaal niet dat jouwn verhaal bestond... carmen99 schreef:maar hoe weet jij dan dat ze je heeft na-geaapt?mss wist ze wel helemaal niet dat jouwn verhaal bestond...

Duijfje schreef:zag na Bertus nog 1 foutje. ergens staat is maar hoort in te zijn denk ik
Weer enorm mooi geschreven!! ik wacht al op het volgende stukhihi
Duijfje schreef:soms nog wel wat foutjes, maar dat hebben anderen ook al gezegd.
Ik blijf volgen, je schrijft super, heel boeiend
thoraklover schreef:carmen99 schreef:maar hoe weet jij dan dat ze je heeft na-geaapt?mss wist ze wel helemaal niet dat jouwn verhaal bestond...
Ze heeft zelf mijn verhaal gelezen en gereageerdDuijfje schreef:zag na Bertus nog 1 foutje. ergens staat is maar hoort in te zijn denk ik
Weer enorm mooi geschreven!! ik wacht al op het volgende stukhihi
Duijfje schreef:soms nog wel wat foutjes, maar dat hebben anderen ook al gezegd.
Ik blijf volgen, je schrijft super, heel boeiend
) Maar ik haat het als iemand mijn werk kopieert, omdat ik graag mijn eigen stijl wil houden waar mensen me aan kunnen herkennen, en als iemand dezelfde intro maakt voelt het net als of... ja ik weet niet, dan zie je niet meteen o dat ik een werk van thoraklover snap je? Namen mogen, maar ik heb het liefst dat je de intro verandert. En weet je, ik vind het zelfs een compliment dat je een beetje mijn stijl gebruikt, maar ontwikkel je zelf, en kijk dan wat er uit rolt. Dat is de kunst
*je verhaal leest te snel
*
wacht ook nog op die van jou!!!