Hallo bokkers!Ik ben eigenlijk nog niet zo gek lang aan het tekenen geslagen, heb ook eigenlijk nog niet zoveel paard portretten getekend, maar vind het tekenen zo leuk dat het toch wel begon te kriebelen om eens een mens te proberen te tekenen! Een echte drijfveer hierin zijn echt de mensen om mij heen geweest, ik vond het maar 'eng' en lastig, terwijl ik het nooit geprobeerd heb. Na lang aandringen en WIP's gevolgd te hebben toch maar begonnen! And so far, so good

Ik ga bewust geen voorbeeldfoto plaatsen, omdat de personen hopelijk herkenbaar zijn/worden

De schets:

Verre van tevreden hiermee, zeker de rechter persoon. Maar de basis staat er, dat was ook de bedoeling met het raster. Er zal een hele hoop aangepast worden! Ow en ja, ze zijn beiden nog scheel
Begonnen aan iets 'vertrouwds', de haren. Dit is in een eerder portret van een paard goed gelukt, dus had goede hoop!

Het lukte toch wel goed! Dus met goede moed verder gegaan:

En toen, het oog. God wat was ik bang om het te tekenen
Maar, ben er tot zover tevreden mee!
Ik merk dat ik het erg leuk vind om te doen! Hoop ook dat het eindresultaat uiteindelijk goed is, zodat ik ook mens portretten in opdracht kan gaan doen mits daar animo voor is natuurlijk

Zal een fijne en vooral leuke uitbreiding zijn voor m'n site!