Wie doet mee?
Nu lijkt het me leuk als hier ook bokkers aan mee gaan doen. Ik heb zelf al een klein oproepje gedaan op DeviantArt: een community voor kunstenaars. Ik wilde het daar niet bij laten, dus vroeg ik me af wat de bokkers zouden doen. Ik weet dat hier een aantal hele creatieve en kunstzinnige mensen zitten.
Ik hoop dat ik mensen hierdoor kan inspireren om mee te doen en misschien om eens met een andere ogen naar nieuws en kunst te kijken.
Regels voor het topic
- Alleen het plaatsen van (foto's van) eigen werk is toegestaan.
- Er geldt een maximum van 2 zichtbare afbeeldingen per post. Wil je meer plaatsen? Zet dan de rest in links.
- Het is niet toegestaan om oneliners en offtopic berichten (w.o. slow chat) te plaatsen. Ook in dit topic reageer je onderbouwd zo dat anderen wat van je commentaar en tips kunnen leren.
- Ontvang je tips en commentaar? Sta er dan voor open, wimpel ze niet af. Door de feedback serieus te nemen leer je heel veel van je eigen werk.
- Denk aan je manier van presenteren. Maak een degelijke foto of scan. Trek de kleuren bij zo dat het 't dichtste bij de werkelijkheid komt en crop je scan of foto goed.