[MOV] Graag jullie mening!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Newbee83

[MOV] Graag jullie mening!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 19:47

Naast paardrijden ben ik ook grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites en tegenwoordig ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!)

Laatst bijgewerkt door Fnanne op 11-02-11 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:54

Ik vind het mooi. Stijlvol en boeiend om naar te kijken want je vraagt je steeds af wat er nu komt. Soms had het iets spannender mogen zijn maar verstand heb ik er niet van. Puur vanuit de 'luisteraar' gezien denk ik dat.

Echt heel goed gelukt +:)+ !

SanderD

Re: Graag jullie mening!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 19:56

ENT --> UK

Ariebombarie

Re: Graag jullie mening!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:04

ik vind het ook enorm boeiend :D heb er echt van zitten genieten, thumbs up +:)+

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:07

Wauw, heel gaaf!
leuk gedaan, verassend...
Het houdt je aandacht ook bij het filmpje =)

Newbee83

Re: [MOV] Graag jullie mening!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 20:29

Dank je wel allemaal! Ben benieuwd naar meer meningen :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:30

wat ik specifiek leuk vond was die gestrooide sterretjes, "vensters" in pagina's, etc dat soort extra dingetjes maakten het vooral boeiend :j heel creabea :D

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 20:31

Ariebombarie schreef:
wat ik specifiek leuk vond was die gestrooide sterretjes, "vensters" in pagina's, etc dat soort extra dingetjes maakten het vooral boeiend :j heel creabea :D

Ja haha, het moest allemaal in 1 take, dus dat was wel even stressen ;-). Liedje is heel leuk, dus dat hielp wel mee ter inspiratie gelukkig!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:33

ja dat kan ik me wel voorstellen :')
trouwens, mijn vriend die zit een beetje in jouw vakgebied, die vond het ook leuk gedaan :D

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 20:35

Ariebombarie schreef:
ja dat kan ik me wel voorstellen :')
trouwens, mijn vriend die zit een beetje in jouw vakgebied, die vond het ook leuk gedaan :D

Oke, wat leuk! Ben benieuwd wat de rest ervan vindt :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 20:37

Ik heb maar 1 puntje van kritiek en dat is dat er ineens een stuk zonder hand inzit en dat vind ik jammer.
Verder heb ik er met plezier naar gekeken en geluiserd :D

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 20:40

LynnDenise schreef:
Ik heb maar 1 puntje van kritiek en dat is dat er ineens een stuk zonder hand inzit en dat vind ik jammer.
Verder heb ik er met plezier naar gekeken en geluiserd :D

Goed gezien, daar baalde ik zelf al van! Ben wel blij dat je het mooi vond :D

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 22:22

Ben benieuwd naar andere meningen nog! Bedankt voor de meningen tot nu :)

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 22:32

Ik vind het heel leuk gedaan. Voorbeeldjes die ik leuk vond waren bij Here inside. Dat 'inside' dan in het woord 'Here' zit. En met dat aanwijs bolletje.
Het enige puntje dat ik iets minder vond is het laatste. Ik had het mooier gevonden als het gewoon was gestopt wanneer het laatste blad weg werd gehaald. En niet als de camera wordt opgetild en de ruimte er om heen filmt laat maar zeggen. Maar dat is mijn mening, het kan zijn dat anderen dat juist leuk vinden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 22:36

Zo, voor EMI? Da's wel super :j !
Ik vind het echt leuk gedaan, heel gaaf. Alleen jammer van het einde, dan had ik liever gezien dat het gewoon stopte inderdaad...Maar echt leuk!

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 22:43

Bizzybijtje schreef:
Zo, voor EMI? Da's wel super :j !
Ik vind het echt leuk gedaan, heel gaaf. Alleen jammer van het einde, dan had ik liever gezien dat het gewoon stopte inderdaad...Maar echt leuk!

Thanks, ja vond het zelf ook een super opdracht! Is altijd leuk om voor een groot talent iets te mogen ontwerpen, toch? ;-)

Oke, snap dat van het einde, ik had twee versies, maar heb deze uiteindelijk gekozen...

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 22:44

IloveBALOU schreef:
Ik vind het heel leuk gedaan. Voorbeeldjes die ik leuk vond waren bij Here inside. Dat 'inside' dan in het woord 'Here' zit. En met dat aanwijs bolletje.
Het enige puntje dat ik iets minder vond is het laatste. Ik had het mooier gevonden als het gewoon was gestopt wanneer het laatste blad weg werd gehaald. En niet als de camera wordt opgetild en de ruimte er om heen filmt laat maar zeggen. Maar dat is mijn mening, het kan zijn dat anderen dat juist leuk vinden :)

Dank je wel :)

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 11:30

Dank jullie allemaal! Ik hoor graag meer meningen :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 14:18

ik heb een gelijke opdracht gekregen voor mijn mbo wat jaartjes geleden. Om op muziek een video te maken met geschreven songtekst. Gebaseerd op bob dylan met: http://www.youtube.com/watch?v=Nej4xJe4Tdg
Ik weet dus hoeveel werk het is (veeL!). ik vind je werk echt heel goed! Het is lekker strak, en je gebruikt mooie en fijne typografie. Persoonlijk vind ik voor een hele song te langdradig en saai worden, maar dat is kwestie van smaak. De opmaak, en de vernieuwing in de beelden zijn erg mooi

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 19:11

Oke, ja ik kwam er later ook achter dat Bob Dylan dat gedaan had ;-). Was het toen goed gelukt met jouw opdracht?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 19:14

ik had toen tijdsnood, en minder ervaring dan nu. Maar lijkt me wel leuk om een x overnieuw te doen, alleen dan met beeld, want werk graag met eigen illustraties

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 16:13

Oke, was wel benieuwd :) Ik ga binnenkort nog een videoclip maken, dus dan ga ik weer totaal iets anders doen! Nog meer meningen van anderen??

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 20:07

Ik vind hem saai sorry := , het idee is leuk maar het is een beetje te langdradig naar mijn smaak.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 23:11

Leuk gedaan! _/-\o_ Knap, alles in 1 take, en dat zonder te schuiven met die papieren :')
Vind ook de "extra's" erg leuk verzonnen, de dubbele bladen, dat het ineens een "boek" wordt, en dat karaoke bolletje :D Kun je inderdaad trots op zijn! Dat het nummer wat lang is, tja, daar kun je niks aan veranderen als het in opdracht is ;)

Newbee83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 08:15

Thanks :) Wil men dan kortere nummers tegenwoordig? Ik had eerst helemaal niet door dat het nummer zo "lang" duurde, omdat ik het wel een mooi liedje vind en de tekst mooi vind. Hebben jullie misschien nog wat tips? Dingen als "een beetje saai" daar kan ik zo weinig mee :(