Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
maar met tekeningen, veeg je het potlood dan niet weg? als ik posters heb die opgerold zijn en terug plat moeten worden leg ik er gewoon een tijdje hele dikke boeken op
hafjesliefde schreef:ik heb ooit zo eens een samenvatting gestreken die helemaal verkreukeld was, hielp inderdaadmaar met tekeningen, veeg je het potlood dan niet weg? als ik posters heb die opgerold zijn en terug plat moeten worden leg ik er gewoon een tijdje hele dikke boeken op
. AliesMeijer schreef:Papier op de tafel leggen en dan over de rand van de tafel trekken. Moeilijk uit te leggen.
. Als je het papier met de bolle kant naar onderen op de tafel legt en het papier dan strak houd en over de rand van de tafel heen trekt is hij zo weer recht. Hetzelfde idee als bij een lintje dat je met een schaar kunt krullen. Als je daarna de schaar aan de andere kant van het lint zet en hetzelfde doet gaat de krul eruit. InekeH87 schreef:Onder je matras leggen wil ook nog wel eens helpen. Ik weet een rare tip, maar jij bent nog altijd een stuk zwaarder dan een paar dikke boeken. Nadat je een nachtje erop heb gelegen zijn ze weer mooi plat. (dan moet je natuurlijk wel een goede platte rechte bodem onder je matras hebben.