Qua apparatuur is het meeste gemaakt met een canon 5D met Tamron 28-75, 2 met een 5D2, 6 en 7 met een 70-200 F4 . Bij de meeste foto's staat een korte 'waarom', maar meer toelichting kan ik altijd geven

1 - System

Met de eerste twee foto's smokkel ik nog een beetje. Ze zijn in 2009 gemaakt in een oud sanatoriumcomplex in Duitsland (Beelitz) maar pas in 2010 ben ik aan de bewerking toegekomen.
2 - Inbetween

En daarna heb ik een periode relatief weinig tijd voor fotografie gehad, en de tijd die ik had ging op aan opdrachten. Ik heb nog een paar bruiloften gefotografeerd dit jaar, en veel gefotografeerd voor twee dames die samen een bedrijfje hebben opgericht voor (hair)styling en accessoires en daar een set mooie promoshots voor wilde maken: Hats 'n dreads. Uit twee shoots voor hen komen de volgende foto's:
3 -

4 -

En samen met Hats 'n Dreads heb ik ook een aantal bands op de foto gezet. Niet op het podium, maar promoshots voor bijvoorbeeld de website, myspace, flyers et cetera. Erg leuk om te doen
5 - Omnia

6 - Leaf

7 - Kelten zonder Grenzen

Pas in de herfst weer wat meer tijd kunnen maken voor eigen projecten. Aan één serie gewerkt die nog niet af is dus waarvan ik nog niets kan laten zien, maar wel met drie verschillende modellen lekker naar buiten kunnen gaan voor wat shots:
8

9

En de laatste kon gelijk dienst doen als nieuwjaarskaart. Te laat voor de jaarwisseling, maar alsnog voor iedereen:

En voor volgend jaar hoop ik weer meer 'vrij werk' te hebben. Toch weer een soort van goed voornemen dus dit jaar
Al zijn de foto's van de bands ook bijzonder.
Prachtig gemaakt en ook prachtig bewerkt, geen foutje te zien. Ga zo door zou ik zeggen en laat die foto's maar komen..
Echt stuk voor stuk onwijs gaaf! Je modellen zijn ook stuk voor stuk mooi en maken het plaatje perfect!
Ik haakte al af na de eerste Dunglish volzin op de startpagina

Ik vind je stijl geweldig en ik vind ze allemaal heel erg mooi!