Ik ben al een tijdje bezig met oefenen qua fotografie en ik doe het erg graag!
Vandaar dat ik graag fotoshoots tegen betaling zou willen gaan aanbieden.
Ik vind zelf dat ik door de tijd flink vooruit ben gegaan qua kwaliteit van foto's en aantal écht goede foto's die ik uit een shoot haal.
Maarja, wie ben ik! Ik hoor graag de meningen van anderen bokkers en natuurlijk veel tips!
Ik fotografeer met een Nikon D40 met nikkor kit lens en tamron zoomlens. Verder bewerk ik na met PSP X2, als er nog tips zijn qua bewerking zou ik dat ook graag horen.
De dingen waar ik zelf vooral tegenaan loop zijn van die slordige foutjes zoals perongelijk een stukje eraf geknipt, of nét iets te overbelicht. Gelukkig gaat dit de laatste tijd al een stuk beter!

Drentse Kampioenschappen zomer 2010

Wat 'creatievere' detail foto, Drentse Kampioenschappen zomer 2010

Drentse Kampioenschappen zomer 2010

Shoot met mijn pony, zomer 2010

Veulenshoot voorjaar 2010

Ponyshoot najaar 2010

Ponyshoot najaar 2010

Ponyshoot najaar 2010

Ponyshoot najaar 2010

Ponyshoot zomer 2010
En, wat denken jullie ervan? Begin ik al de goede richting op te gaan, of moet ik nog veel meer oefenen?
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, opbouwende kritiek is zéér welkom!
Op deze foto's berust copyright, ik hoop ze dan ook niet terug te zien op een of andere website!

Kan het niet aan je schermkalibratie liggen, want hoe goed ik ook kijk ik zie het écht niet!
en stort indd behoorlijk, maar verder goeie foto's en mag je zeker wel wat geld voor vragen! 
Dus ik weet niet wat voor soort beeldscherm je dan hebt
Tijd voor een andere lens!
en ik heb een Imac 24" dus zoveel verschil zou daar ook niet inzitten lijkt me
misschien ook wel hoor! maar wel vreemd! het enigste paarse randje die ik zie is van de veulen bij de bles! maar voor de rest zie ik niets!
dat randje bij de bles van het veulen.