Acryl op canvas, afmetingen 60x80 (om een beetje een idee te hebben hoe groot dat is, het papiertje met de foto van de hond (niet de hoofdfoto maar de totaalfoto) is A4-formaat)
Ik vind het heel lastig er foto's van te maken die een beetje in de buurt van de werkelijke kleuren komen. Met flits is het te bruin en zonder flits is het te dof van kleur. Dus met Picasa hier en daar nog wat opgevijzeld, maar ik krijg het niet voor elkaar. Dus de kleuren wijken af van het echte. En de foto's zijn ook niet heel scherp. Dus in het echt meer details en scherper.
Een begin van het hoofdje...
Stap 1

(De referentiefoto is de onderste, maar op deze foto heeft de hond net z'n ogen dicht, dus vandaar de bovenste foto, puur alleen voor de ogen, want de hoofdhouding is iets anders)
Stukje hals, maar nog grof opgezet...
Stap 2

Hals en stukje bovenlijf al aardig uitgewerkt, daaronder nog grof opgezet...
Stap 3

Hoofdje is nu nagenoeg af, ik zie nog wel wat dingetjes die ik nog wil verbeteren en verder uitwerken (zoals de witte haren van het - voor de kijker - rechteroor, die lopen nu niet ver genoeg door), hier twee detailsfoto's, één gemaakt met flits (kleuren kloppen niet):

en één zonder flits (te onscherp en te donker)

Dank je.