Aangezien bokt nieuwe regels heeft (ik wist ze iig nog niet) wat betreft het plaatsen van een topic op UK, is mijn vorige topic gesloten. Hier nogmaals een poging!

Sinds vorige week heb ik het tekenen van paarden portretten weer opgepakt, want heb er al jaren niet naar omgekeken!
Even voor de fun een oud topic gezocht van mijn vorige tekening, en die stamt uit 2006

[FK] [TEK] Tekening voor Horsieslover @ bokt
Dit keer is mijn bijrijdpony Personage het slachtoffer! Het is echt een schat van een pony en ik ben blij dat ik hem mag rijden.
Het idee is ook om deze tekening als cadeau/verrassing te geven aan de eigenaresse, als een soort van bedankje! Ik hoop dus dat ie gaat lijken, zodat ze hem gelijk zal herkennen!

En de laatste up:

Zoals jullie kunnen zien heb ik het oor, wat me dwars zat, geprobeerd aan te passen.
Naar mijn idee is 'ie beter zo, maar nog steeds niet helemaal naar wens.
Verder ben ik wel tevreden met z'n snuit, die is haast klaar. Alleen z'n lippen nog!
Tips zijn welkom!
zal er even naar kijken.
Dit is namelijk de foto, en veel kleiner is zijn koppie niet op de tekening geloof ik.. 

Jaa die oren, ik heb bij beide het gevoel dat er wat niet klopt, maar wat.. haha