VROLIJK

VERSCHRIKT
... En wat vinden jullie?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kurida1 schreef:de benen lijken juist iets te groot
(benen/handen zijn bij mij altijd een RAMP!)drafbalk schreef:Edit, bij hetr lichtpuntje in de ogen van de 2de zijn allebij anders, dus een staat naar onder, terwijl de andere naar boven staat.
Hierdoor lijkt het alsof het scheef staat.
, ook mag de 'tatoo' op zijn arm wat meer opvallen. |ijn neus lijkt ook wat scheef te staan. Vind het wel enorm kleine oren hebben 

drafbalk schreef:Ook leuk weer deze!
Van de 1ste, ook hier is het lichtpuntje in de ogen scheef, ook mag de 'tatoo' op zijn arm wat meer opvallen. |ijn neus lijkt ook wat scheef te staan. Vind het wel enorm kleine oren hebben
Van de 2de vind ik hem ingekleurd echt kei leuk! Je hoeft je geen zorgen te maken, want hier kijkt hij niet scheel
Wel vind ik dat zijn tatoo wat meer mag opvallen, dus ook een leuk kleurtje mag hebben.
Vind ze ook een lieve uitstraling hebben. Verder zijn de klauwen van de linkerhand (ons) heel plat, hier mog iets meer vorm in. Ook zijn linker been (ons) is nogal dik vergeleken met zijn andere been. Bij zijn andere been mis ik wel nog een lijntje waar zijn knieschijf hoort te zitten, dat maakt hem wat meer levender.
Ook lijkt hij op zijn staart te staan, ik denk dat je met je linker (ons) been de voet opgetild wou houden, maar met het andere been lijkt het op zijn staart te staan. Dit is denk ik ook niet meer te veranderen.
Over het inkleuren is het kei leuk gedaan! Mooi alle schaduwen en lichtplekken laten zien. Wel vind ik dat je het op sommige plekken wat meer mag afwerken, dus dat je geen wit ziet, zoals bij de wenkbrauwenen bij de voet.
Bij zijn broek vind ik de donkerblauw er te veel uitspringen, dit had je wat vloeiender kunnen maken door er nog een lichtere tint blauw tussen te doen.
Verder zijn dit gewoon geweldige beesten!
Vind ze leuker als wat je eerst liet zien!!!!
Kan aan MIJ liggen hoor, maar zover ik het kan zien staan de reflectiepuntjes in de ogen toch gewoon op hun plekje hoor
Ja, die tattoo (want dat is het!) is gewoon wat te licht en zal ik wat verhelpen, neusje staat iets te scheef maar daar kijk ik wel overheen... de klauwen doe ik niks meer aan, de linker is al een beetje verziekt dus ik wil dat de rechter ook niet aandoen (dan maar zo, denk ik maar.) De benen laat ik ook maar, om het wat dunner te maken is het nu een beetje te laat voor, denk je ook niet? (dan maar een beetje opgezwollen been, net alsof hij is gestoken door een overmaatse mug!!!) Bedankt voor je commentaar verder over het inkleuren, trouwens: dit is met waterverf gedaan! (zou je niet zeggen, hè?
) Zijn zwembroek laat ik ook maar zoals het is. (zal er wel aan denken in de toekomst) Het leukste was het tekenen van de staart, kon ik net zo lang/kort maken als ik wilde... dat witte plekken overlaten, nogmaals: dat heb ik expres gedaan zodat alles niet overvloeit van de ene kleur bruin naar de andere kleur bruin. Deed ik dat wel dan leek alles aan elkaar te zitten! (wat erg raar zou staan) Otters hébben nou juist kleine oortjes (maar je hebt gelijk: ze zijn wel een heeel erg klein, zal ik nog ff fixen)