Ik heb deze keer een klein opdrachtje gegekregen, namelijk het tekenen van Baba!
Ik heb gekozen om dit paardje in pastel(krijt) te tekenen, omdat hij erg mooie kleuren heeft.
Het formaat ligt rond de A3, maar dit is niet precies, aangezien het een stuk van een groot vel karton is.
De verhoudingen vertekenen een beetje op de foto's, ik vind juist dat de neus te klein is, maar op de foto's lijkt hij heel groot.
Maar niettemin hoor ik graag tips over de verhoudingen en waar ik nog dingen aan kan passen voordat ik hem opstuur!

Ook heb ik nooit echt geleerd hoe je pastel moet gebruiken, uitgezonderd van wat tutorials op Youtube dan. Ik ben nog maar 13 en zit(zat) dus in de eerste, en we hebben daar jammer genoeg ook nooit iets met pastel gedaan. Daarom hoor ik ook graag tips over het gebruik van pastel of leuke tutorials op youtube.
Een probleem waar ik tegenop loop is als ik uitwrijf ik soms het zwart van het karton weer zie. Als ik daar dan weer overheen ga heb je weer een kleurverschil met de rest.
Nouja, genoeg gepraat,
De foto's;

Ik twijfel nog of ik de hals langer zal maken, wat denken jullie?
Groetjes

) De neus had iets meer vorm mogen hebben net als de hals.