Waarom?
In het kort; Ik heb ooit een tekening gemaakt voor Jeroen van Koningsbrugge die jullie vast wel érgens van kennen (lama's, ik hou van holland, jurk!, draadstaal en zo kan ik nog heel lang doorgaan) die heeft hij toen ontvangen en heeft hem zelfs in zijn hotelkamer gehangen voor 2 dagen
Nu zei hij een volgende keer toen ik hem zag dat Boele, de toetsenist er helemaal fan van was en hem eigenlijk in zijn studio wou hangen maar dat mocht niet van Jeroen
Dat heb ik natuurlijk onthouden en nu wil ik speciaal voor Boele een tekening maken van Jeroen, Dennis en Boele zelf (wou eerst de hele band doen maar dat ging hem toch niet worden bij gebrek aan goede foto's). Zo gezegt, zo gedaan 
Hoe?
Ik doe dit wederom met mijn geliefde pastellies van Rembrandt
Op zwart Canson Mi Teintes papier A3 formaat (achterkant)Geen idee hoelang ik bezig ben.
Inspiratie?
Pearl Jam, Soundgarden en Jurk! zelf op de achtergrond

Moeilijk?
Ja
Wat het lastigste is, is dat bij elke foto het licht anders is. Dit moet ik natuurlijk aanpassen en dat kan moeilijk worden. Ook komt het licht steeds ergens anders vandaan wat nog veel lastiger is. Verder heb ik alleen maar plezier aan deze drie leuke mannen 
Eigen commentaar?
De verhoudingen van Jeroens hoofd zijn niet oké. Hij is dikker in het echt, of tenminste breder. Zijn voorhoofd heb ik per ongeluk iets linksom gedraait waardoor hij een langer gezicht lijkt te hebben.
Met de kleuren (die in het echt trouwens weer eens mooier en vooral anders zijn dan op de foto..) ben ik tot nu toe blij

Ik zie dat ik Jeroen zijn zonnebril vergeten ben, die moet ik dus nog even tekenen
Door mijn 'creatieve' kleurenkeuze lijkt Jeroens haar te grijs en lijkt hij dus ouder (haar) en jonger (vorm) tegelijk waardoor het Jeroen niet helemaal is. Snappie?

Ik geloof dat mijn gel*l hier ophoudt

Schets (waarin Boele en Dennis grof) met per ongeluk al een laag of twee hier en daar:

Jeroen bijna af (verhoudingen van de foto kloppen hier niet)

En hier ben ik nu:

Misschien leuk om te laten zien, de voorbeeldfoto's met photofiltre in de compositie gedaan:
) en dat mis ik een beetje op je tekening. Verder erg netjes getekend!