als verrassing voor de eigenaren van m'n verzorgpony's heb ik besloten om de pony's na te tekenen.
Nu ben ik er niet helemaal tevreden over, dus aan jullie de vraag: zal ik het geven, of zou ik een andere maken? Nu eerst, de foto:

(gemaakt door _l_amanda_l_@bokt)
de tekening is op de achterkant van Mi Teintes papier gemaakt, op A3 formaat, de pony's zijn niet bladvullend, maar daar heb ik bewust voor gekozen. De kleur van het papier is beige achtig. (dit is op de foto heel slecht te zien.) Met de schets ben ik vrij lang bezig geweest. want het is wel een lastige houding.

Ik maak deze tekening met Conté a paris potloden, vrij harde pastelletjes. Speciaal voor deze tekening had ik ook twee Schminke (Rembrandt??) pastelkrijtjes gekocht, maar die zijn te zacht, en ga deze dus ook bijna niet gebruiken in deze tekening. Misschien dat ik er later nog eens mee ga kliederen.

Vanaf hier begon ik te twijfelen of ik dit cadeau wel echt zou gaan geven, ..

en zo is de tekening nu.

Ik ben gister aan deze tekening begonnen, maar ik heb er al heel wat uurtjes ingestoken.
En ik ga ook proberen hem vandaag af te krijgen. ALS ik hem ga geven denk ik dat ik ook een lijst erbij ga halen (zodat ik hem niet hoef te fixeren) dat zou dan gewoon een houten lijstje worden.

Tips zijn natuurlijk welkom.
Liefs,
Leonie
PS. Ik zag dat ik er deze week nog éentje geopend had (topic) Maar ik heb al een modje gePB't of ze die andere willen verwijderen(of deze voor de hele volgende week willen laten gelden)
dus TEMmen hoeft niet meer

)