...is the production and emission of light by a living organism. It is a hybrid word, originating from the Greek bios for "living" and the Latin lumen, "light".
1

2

3

4

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Foto 1 is absoluut mijn favoriet.
Licht, scherpte-diepte en contrast zijn precies zoals het moet, en het oogje springt er fantastisch uit. Foto 2 vind ik mooi belicht, de kikker lag precies goed tussen het riet waar voor zijn neus een zonnestraal op het water kwam. Foto 3 heb ik gespiegeld, daardoor vond ik hem toch prettiger kijken. Nét niet overbelicht en lekker fris. Foto 4 vind ik heel bijzonder, omdat je onder het oog ziet hoe het licht wordt gebroken en er daar weer uitkomt - de oogbol werkt als een prisma. Vandaar de titel van het topic.
Van deze baal ik echt onwijs dat hij net niet helemaal scherp is, maar hij is toch wel zo schattig dat ik hem hieronder even wil neerzetten.

En nog even een geintje: "All frogs are equal, but some frogs are more equal than others."

Ik heb eerst even 3x heen en terug gescrolled.. was helemaal onder de indruk van je foto's!
Heb een angst voor kikkers haha! Maar voorkeur gaat echter wel naar de foto's zonder groene achtergrond, daar vind ik de kikkers toch beter uitspringen.
)