Afblijven.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) maar absoluut geen verkeerde

Niks persoonlijks.

Zelf vind ik het namelijk wel erg mooi. Dat is smaakgebonden. En technisch gezien is hij wel goed, dus daarvoor hoef ik 't ook niet te doen.
De hals van de trui valt een beetje naar binnen, daardoor is slechts een klein stukje van de trui niet scherp terwijl de rest dat wel is. Dat stoort mij een beetje.

Faux schreef:Nou dat lijkt me niet nodig.Zelf vind ik het namelijk wel erg mooi. Dat is smaakgebonden. En technisch gezien is hij wel goed, dus daarvoor hoef ik 't ook niet te doen.
Maargoed, bedankt voor de reacties allemaal. Jammer dat jullie zo vallen over mijn spelfout-verbetering, naar mijn idee is daar niets mis mee.

Plien91 schreef:*Tijd geleden dat ik op [FK] heb gereageerd...*
Ik ben ook niet zo weg van de foto Jet. Ook naar mijn mening past de blik van het model niet bij het zachte van de foto. En ik vind de DOF van de eerste foto aan de ene kant wél fijn, maar de DOF van de coltrui dan weer nietDe hals van de trui valt een beetje naar binnen, daardoor is slechts een klein stukje van de trui niet scherp terwijl de rest dat wel is. Dat stoort mij een beetje.
Tweede foto doet me niets, straalt voor mij te weinig uit.
Heb beter werk van je gezien!
Ennuh.. niks mis met het verbeteren van spelfouten, maar de manier waarop had wel anders gekund.