ja ja jullie lezen het goed

ik weet alleen niet zeker of het hier goed staat, vond het toch wel een creatieve uitspatting van mezelf

ik heb mijn vader zo ver gekregen wat spullen voor mij te halen.
hij bleef maar zeuren, dat er overal paardenspullen in huis lagen, maar een goede opbergplek dat gaf hij maar niet.
nou hadden wij nog een plekje in huis, waar alleen een beetje rommel lag en verder niks was.
juist mijn idee voor een mini zadelkamer was geboren.
op naar de doe-het-zelf winkel met mijn boodschappen lijstje:
8 steunen ( moest ter plekke nog bedenken wat voor soort )
4 bezemstelen
een houten mdf plaat
en 8 kleding haakjes.
(en een zadel steun, maar die had ik al).
het bewuste ongebruikte stukje van het huis :
juist ja onder de trap

ik had allemaal dekens en dekjes liggen dus maar een ophang systeem bedacht voor de deken en dekjes :
ik heb acht van deze ijzeren haken opgehangen, waarbij ik het laatste stukje heb omgebogen.

daarop de op maat gezaagde bezemstelen en zo heb je super makkelijk en super handig een opberg systeempje voor je spulletjes.

op het stukje muur daarnaast een mdf plaat aan de muur gelijmd met zes kleine kleding haakjes.
ik heb een klein stukje van mdf plaat gehaald, die er haaks boven op komt zodat het ook nog eens een plakje vormt
(zit er dus nu nog niet op, net als de zadelsteun, want ik vond het een beetje laat om nu nog in de muur te gaan boren
)
alle spulletjes op hangen en zo zijn alle paarden spullen netjes opgeruimd

zoals ik al zei komt er boven de plaat nog dus nog een plankje voor kleine dingetjes en evt. de beker verzameling en in het laagste hoekje naast de plank en dekens komt dus ook nog een zadelsteun te hangen

maar tot nu toe heb ik al een leuke mini zadel kamer

morgen misschien de foto's met het plankje en de zadelsteun voor me andere zadel als daar intresse voor is.

groetjes jamie