Ik ben eigelijk benieuwd wat mensen voelen of denken bij het zien van dit schildereij.
Liefs NOVEMBERx92
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ja, dan is er de kans dat iemand het plaatje gebruikt, maar daar maak ik me meestal niet zo'n zorgen over. Mijn ervaring is dat het best vaak netjes wordt gevraagd en bovendien plaats ik het in de eerste plaats op het internet omdat ik wil dat mensen het kunnen zien!
NOVEMBERx92 schreef:Sonja schreef:Ik voel er verdriet, berouw en twijfel bij. Ondanks het kleurgebruik word ik er niet vrolijk van. Voor mij zou dit schilderij symbool staan voor schone schijn ophouden, voor maar stoer verder gaan terwijl je van binnenuit verteerd wordt...
Daar zit zeker wat in!
Sonja schreef:Ik voel er verdriet, berouw en twijfel bij. Ondanks het kleurgebruik word ik er niet vrolijk van. Voor mij zou dit schilderij symbool staan voor schone schijn ophouden, voor maar stoer verder gaan terwijl je van binnenuit verteerd wordt...
Sonja schreef:Ik voel er verdriet, berouw en twijfel bij. Ondanks het kleurgebruik word ik er niet vrolijk van. Voor mij zou dit schilderij symbool staan voor schone schijn ophouden, voor maar stoer verder gaan terwijl je van binnenuit verteerd wordt...