[SCH] Het gevoel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NOVEMBERx92

[SCH] Het gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 21:52

Afbeelding

Ik ben eigelijk benieuwd wat mensen voelen of denken bij het zien van dit schildereij.

Liefs NOVEMBERx92

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:07

Ik denk vooral: 'oversized copyright' als ik eerlijk ben. Het hele schilderij gaat verloren door die enorme letters. ;)

Edit: ter toelichting: Daarmee bedoel ik dat het hartstikke zonde is dat je zo enorm groot drie keer het woord 'November' over je schilderij hebt geplakt. Daardoor kan ik helemaal niet meer goed zien hoe het schilderij eruit ziet.

Een copyright teken hoeft maar heel klein te zijn, zelf zet ik hem altijd héél doorzichtig in een hoekje: voorbeeld. :) En ja, dan is er de kans dat iemand het plaatje gebruikt, maar daar maak ik me meestal niet zo'n zorgen over. Mijn ervaring is dat het best vaak netjes wordt gevraagd en bovendien plaats ik het in de eerste plaats op het internet omdat ik wil dat mensen het kunnen zien! :)
Laatst bijgewerkt door Elanor op 22-02-10 22:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Angelaa2

Re: [SCH] Het gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:11

Schuldgevoelens, spijt, enorm veel verdriet.
Vind het een mooi schilderij alleen jammer dat er zo groot een copyright doorheen staat.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:13

Verdriet.

Maar ik vind de kleuren dat gevoel niet echt versterken..

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-10 22:13

elanor schreef:
Ik denk vooral: 'oversized copyright' als ik eerlijk ben. Het hele schilderij gaat verloren door die enorme letters. ;)

Dat dus :Y)

Die letter overschaduwen het hele schilderij waardoor de rest vrij moeilijk te oncijferen is.

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-10 22:19

Volgende keer dat dan toch maar anders doen :D

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:13

Misschien kan je nog een versie erbij zitten met een kleine copyright. Ik vind het ook lastig kijken zo.

Wat was jouw gedachten van de 'puzzelstukken' links onderin? Ik kan die voor mezelf niet goed plaatsen.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:33

copyright is erg storend idd. Vind het niet een heel erg samenhangend geheel.. en lijkt op een schoolopdracht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 11:35

Ik voel er verdriet, berouw en twijfel bij. Ondanks het kleurgebruik word ik er niet vrolijk van. Voor mij zou dit schilderij symbool staan voor schone schijn ophouden, voor maar stoer verder gaan terwijl je van binnenuit verteerd wordt...

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:03

pinuts schreef:
copyright is erg storend idd. Vind het niet een heel erg samenhangend geheel.. en lijkt op een schoolopdracht?

Een schoolopdracht :( ? YEAHRIGHT, Niet dus!

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 13:03

Sonja schreef:
Ik voel er verdriet, berouw en twijfel bij. Ondanks het kleurgebruik word ik er niet vrolijk van. Voor mij zou dit schilderij symbool staan voor schone schijn ophouden, voor maar stoer verder gaan terwijl je van binnenuit verteerd wordt...

Daar zit zeker wat in!

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:25

NOVEMBERx92 schreef:
pinuts schreef:

Een schoolopdracht :( ? YEAHRIGHT, Niet dus!

Iets minder mag ook wel :=

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:34

zo he;)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 13:52

Twijfel en verdriet

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 14:35

Een schoolopdracht :( ? YEAHRIGHT, Niet dus![/quote]

Iets minder mag ook wel :=[/quote]

Ik ben ook geen prof hoor, ik laat gewoon mijn werk zien van wat ik tot nu toe kan.
Maar een schoolopdracht is echt wel ver gezocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 14:53

NOVEMBERx92 schreef:
Sonja schreef:

Daar zit zeker wat in!

Als dat is wat je in gedachten had toen je 't maakte, heb je 't wat mij betreft heel mooi gevangen!
Ik zou 'm zelf niet in de kamer hangen, daarvoor zijn de gevoelens die het bij me oproept veel te negatief, maar ik kan me voorstellen dat het een heel mooi werk is om je gevoel in te uiten, en niet eens zozeer om op te hangen.

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 15:03

Sonja schreef:

Daar zit zeker wat in![/quote]

Als dat is wat je in gedachten had toen je 't maakte, heb je 't wat mij betreft heel mooi gevangen!
Ik zou 'm zelf niet in de kamer hangen, daarvoor zijn de gevoelens die het bij me oproept veel te negatief, maar ik kan me voorstellen dat het een heel mooi werk is om je gevoel in te uiten, en niet eens zozeer om op te hangen.[/quote]

Het is voor mij ook iets om echt me gevoel in te uiten en was benieuwd wat andere mensen er voor gevoel bij kregen.
Vind het alleen jammer dat het gezien wordt als schoolopdracht.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:07

Sonja schreef:

Ik ga hier in mee, erg herkenbaar..

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:07

1 iemand heeft het een schoolopdracht genoemd. Ik zou me er niet zoveel van aan trekken. Ieder zijn mening. Nu komt het over of je je beledigd voelt.

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 15:08

Heb nogal nare ervaring met school vandaar dat ik zo reageer bedoel het ver neit slecht!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 15:13

Ik vind het ook nogal een felle reactie hoor.
Ik zie hier hele mooie dingen voorbijkomen die gemaakt zijn vanwege een schoolopdracht. Kon ook schoolopdracht voor kunstacademie zijn bijvoorbeeld. Is volgens mij ook helemaal niet negatief bedoeld.

Dat jij een vervelende ervaring met school hebt, kon die ander toch niet weten. ;)
Als je wil dat mensen reageren moet je niet direct zo in de aanval gaan.

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 15:56

ja toch.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 16:25

Maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd welk gevoel je nou eigenlijk wilde uitbeelden met dit schilderij? :)

NOVEMBERx92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-10 16:27

Verdriet,Eenzaamheid, geen uitweg.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 17:10

Ik heb als ik eerlijk ben niet echt een gevoel bij dit schilderij. Ik vind er te veel kleuren in zitten en de kleuren te helder en vrolijk om er verdriet en eenzaamheid in te kunnen herkennen. Het gedeelte rechts geeft wel degelijk verdriet en eenzaamheid weer, maar in mijn ogen zou je dit kunnen versterken door donkere kleuren te gebruiken en misschien een dramatische lichtinval.
Het idee is goed, maar de uitwerking is wat mij betreft minder geslaagd.