Ik heb nu 3 schilderijen liggen, en een muurschildering die ik jullie nog niet getoond heb.
Nummer 1: De Karen Millen shoe... "All dressed up in Love"
Dit schilderij is voor mijn vriendinnetje. Zij is een echte Sex and the City girl. Altijd fabulous! Dit jaar trouwde haar broer en tijdens de bruiloft droeg ze de pink Karen Millen shoes uit New York.
Ik wilde iets schilderen, maar wist niet zo 123 wat. Toen kwam ik op het idee om die shoe te schilderen voor haar. Ze moet ook weer terug gaan wonen bij haar ouders en ik dacht dat het wel leuk zou zijn dat ze dan iets leuks had om op te hangen. En om haar een beetje op te beuren.
Afijn, genoeg over de motivatie, nu even wat feitjes op een rij:
Het doek is 50x60, er is geverfd met Acryl verf van Amsterdam, en ben er zo'n 7-8 uurtjes aan bezig geweest.
Ik wil nog graag tips, maar het is kort dag want morgenmiddag gaat het mee in de auto (ineens besloten dat het dan maar een kerstpresent wordt
), dus er is een deadline
. Maar al zou het te laat zijn, maakt niet uit want aan kritiek heb ik volgende keer ook weer wat.Op de kast:

Closer...

En nóg closer

Detail

Another detail

Leuk he die strass steentjes
Ohja, de kwaliteit van het licht is beroerd.... met daglicht zal het wel anders eruit zien.
Ik was nog van plan om de titel (All dressed up in Love) boven de shoe te schideren, maar ik denk dat het er dan niet mooier op wordt, wat denken jullie?
Nummer 2: "Respect"
Het was in eerste instantie niet iets wat ik wilde gaan schilderen: respect. Ik ben lekker gaan kliederen en dit is er uit gekomen. Ik probeer mezelf te ontwikkelen in mijn 'abstracte' kant. Jij mag er natuurlijk in zien wat je wilt. Sommige mensen zien er spontaan Jezus in!
Het doek is 50x50, ook weer geschilderd met acryl verf van Amsterdam. Duur dat ik er mee bezig ben geweest is 3 uur.
Kleuren komen ook weer niet zo goed uit, maar zal wat extra foto's plaatsen.
"Respect" (of wat jij er in ziet
)

Close up voor de nieuwsgierigen, wél overbelicht.

Hier staat ie op de grond, en komen de kleuren goed uit.

Nummer 3: "Dancing or Fallin' "
Tja, bij dit schilderij mag je óók weer zelf in zien wat je wilt. Ik ben weer spontaan zonder idee begonnen. En ik zie er een danseres in met publiek. Maar een vriendinnetje zag er een vrouw in die wordt neergeschoten

Doek is 50 x 50, Amsterdam Acryl (je hebt hem al door? Hier werk ik mee!
) en heb er 2 uur over gedaan. 
Er zit ook een vleugje parelmoer in, zien jullie?

Detail

Another detail

Nummer 4: Muurschildering St. Philipsland
Voor de oplettende mensen, ja ik heb al eens eerder een muurschildering van dit dorpje gemaakt. Dit is een andere schildering, wel in hetzelfde café.
Ook weer met Amsterdam Acryl, afmetingen ongeveer 1.20 x 1.00 m en heb er 3,5 dag over gedaan. Plaatje overgenomen van een foto (17 x 20 cm
) 
Ik hoop dat jullie met plezier gekeken hebben, en laat even een leuk berichtje achter met opbouwende kritiek!

Die schoen! Ik zat weer half te kijken en dacht dus serieus dat 'ie echt was hé! (als je vriendin 'm niet leuk vindt...
)