[SITE] Pansy Photography

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

[SITE] Pansy Photography

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 15:28

Ik hoop dat het hier goed staat, heb gezocht, maar denk dat het hier het beste staat

Sinds kort heb is mijn .nl site zo goed als af. *\o/*

Hij is nog niet helemaal af, ik moet nog wat dingen veranderen, wil een iets ander uiterlijk, en er moeten meer foto's op.
Maar voor nu vind ik hem wel even af.

Ik ben benieuwd hoe anderen er naar kijken, dus vandaar dat ik het hier neerzet!

Wat vinden jullie ervan? Wat kan verbeterd worden? En wat vinden jullie juist mooi/leuk/fijn?

Alvast bedankt voor het kijken!

http://www.Pansy.nl/

Afbeelding

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:29

Vind het een leuke site :).
Had misschien wel leuker geweest als dat je op de site komt er een plaatje is, dus van je crea, en daarin je naam!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 15:34

Dankjewel!
Ik houd het in gedachten, en ga even kijken wat ik ermee kan :)
Je hebt namelijk wel gelijk, ik vind het een goed idee!

SSDesign

Re: [SITE] Pansy Photography

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:13

Ik vind je site in eerste instantie vrij vervelend kijken, beetje saai :) Ook vind ik het portfolio wat klein, er staan maar 2 paarden op (als ik het goed zie) en de foto's worden erg klein getoond, misschien kun je ze wat groter laten zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 16:24

Ik vind het een mooie site, neutrale kleuren, daar houd ik zelf ook wel van! Persoonlijk zou ik de foto's in je portfolio iets groter laten tonen en eventueel een klein kadertje eromheen, maar een kader is een persoonlijke smaak natuurlijk! :)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 17:51

Ik vind het een nette site. Misschien één kleurtje erbij of het grijze iets lichter zou ik zeggen en je portfolio is ook al redelijk gevuld. Dat je foto's wat klein tonen komt zeker doordat je simple viewer in de site hebt.

Fotoreportage... zijn dat niet 2 woorden?

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 18:05

Bedankt voor de reacties!
Ik kom net van buiten, en met het idee om te reageren in dit topic doe ik mijn computer aan. En dan blijkt dat ik ineens 2 reacties erbij heb! Heel grappig!

Maar deze opmerkingen houd ik ook in gedachten, heel erg bedankt! :)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de foto's expres in dit formaat heb geplaatst. Dit omdat ik het idee heb dat de foto's goed te zien zijn, en ik hoef er geen copyright doorheen te zetten voor als ze 'gestolen' worden. Ook kost het minder ruimte op mijn site.

SSDesign: er staan wel meer foto's in mijn portfolio hoor, als je goed kijkt :) Er staan er 4 in 'dieren' en 1 bij de fotoshoots.
Er komen nog meer foto's van paarden op, maar ik maak van alles foto's, dus niet speciaal van paarden, dus heel belangrijk dat er veel paarden op staan vind ik het niet.

Nyckle, de foto's hadden eerst een kader, maar dat vond ik heel storend, dus die heb ik weggehaald. Ik moet zeggen dat ik nu inderdaad ook een kader 'mis', dus misschien is het een idee als ik er toch weer een kader omheen maak, alleen dan smaller dan eerst.

Ivonka, volgens mij is het 1 woord.. Maar ik weet het niet zeker. Bij hypofocus op de site staat het trouwens als 1 woord :o
Als het 2 woorden zijn, moet ik het maar even snel veranderen :Y)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:13

Fotoreportage is één woord. Op mijn pc moet ik scrollen (een stukje) om je hele site te zien. Da's jammer. Daarnaast viel me op dat op je site een e-mailadres vermeld staat die eindigt op @live.nl. Vraag ik me af: heb je geen mogelijkheid om bijvoorbeeld info@pansy.nl te doen ofzo? Details hoor :P
Tot slot: Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van het lettertype Times New Roman, maar dat is natuurlijk persoonlijk en als jij het mooi vind moet je het vooral zo laten staan. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Verdana gegaan zijn.
Verder een mooie overzihctelijke site hoor!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-09 18:40

Dankjewel :)

Op mijn laptop moet ik ook een stukje scrollen, maar ik heb een klein beeldscherm, dus niet iedereen hoeft te scrollen. Maar ik ga er nog wel even naar kijken of ik dat kan veranderen!

En dat emailadres.. haha, die heb ik al een tijd, en ik kwam er vorige week achter dat ik ook info@pansy.nl kan krijgen, maar omdat ik dat andere emailadres al zo lang heb, weet ik niet of ik het handig vind om een ander emailadres aan te vragen.
Maar daarover ben ik nog steeds aan het nadenken :D

En het lettertype.. Inderdaad.. Ik wist echt niet welk lettertype ik wilde nemen, dus heb toen Times New Roman gekozen. Maar het kan goed zijn dat ik dat nog verander.

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 17:41

Hij komt een beetje te simpel over vind ik. Ik had het liever wat 'strakker gezien met lijnen ofzo. En misschien foto's in de layout van de website? Je portfoliofoto's vind ik een beetje aan de kleine kant hoe ze worden weergegeven.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 09:41

Met commentaar en tips van boven ben ik het eens.
1 puntje nog, ik vind de 2 foto's van dat paard met de bles op wedstrijd(in de regen?) niet helemaal portfolio waardig. Door de grauwe kleuren haalt het je hele portfolio naar beneden, terwijl er juist prachtige foto's tussen staan! De springfoto is ookwat grauw, maar past er op de een of andere manier wel bij :=

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:15

Hele leuke site
maar moet het niet zijn welcome at this creation?

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 18:03

Bedankt allemaal :)

De foto's van het paard op wedstrijd (idd in de regen) heb ik al veranderd, evenals de foto van het springen :) Bedankt daarvoor!
Het emailadres heb ik ook veranderd.
En ik heb meer foto's in het portfolio 'dieren' gezet. Het kan zijn dat ik sommige van die foto's er weer uit ga halen, maar voor nu is het wel even goed volgens mij.
Lay-out ga ik nog even goed naar kijken. :)
Gwennx; nee hoor, het klopt wel :) ik ga het nog wel even verduidelijken.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 11:52

Gwennx; ik heb het nu verduidelijkt, ik hoop dat het zo duidelijk is :) (bij Home)

Het lettertype van de berichten heb ik nu van Times New Roman verandert in Arial. Ik vind het zelf zo mooier, dus bedankt voor de tip imd! Ik ga nog even kijken of Verdana misschien mooier is.
Wel heb ik de links aan de linkerkant (in het menu) nog in Times New Roman gelaten, ik vond Arial daar niet mooi. Maar daar ga ik ook nog wel even naar kijken. :)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 12:02

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:36

Ik vind verdana duidelijker en fijner :j.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 18:30

Ik ook, maar ik ben daar echt helemaal fan van dus ik ben niet echt objectief..

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 19:13

Mooie site! Vooral je macrofoto's vind ik erg mooi +:)+

Tips over de site kan ik je niet geven, ik hoop zelf ooit nog eens zo ver te komen dat ik een site kan maken ;) Maar wat de letters betreft zou ik voor Verdana gaan, die vind ik net wat luxer ogen dan de Arial.

Succes!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 19:55

bedankt allemaal :)
Over het lettertype ga ik nog even nadenken, dus meer reacties zijn welkom ;)

Ik heb bovenaan de site wat foto's gezet, het is nog maar een beginnetje, maar er zit nu wel meer kleur in. Vinden jullie het zo ook beter?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 00:00

Op je fotoshoots site (dus de simpleviewer pagina's) is de pagina te kort waardoor je de foto's die je toont verplicht onderin een hoekje moet bekijken. Kan dit niet anders vanwege je design; kies er dan liever voor dat je simpleviewer in een nieuwe pagina word geopend; zodat je de foto's in ieder geval groter kunt laten zien dan nu. Want als mensen hier vanaf een keuze moeten maken; zien ze niks. Haha!

Verder nette site; al is het grijs voor deze tijd van het jaar wel een beetje deprimerend. :)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 10:17

Faelivrin; dankjewel :)
De foto's heb ik bewust in dit formaat, en ik denk persoonlijk dat ik dat nog even zo houd. Maar het kan natuurlijk zijn dat ik het nog verander!
Dat de pagina te kort is was eerst niet zo, dus dat moet anders kunnen. Alleen mijn zus helpt me met de site, en op dit moment heeft die geen tijd om me te helpen, dus het duurt even voordat ik weet of en hoe we dat kunnen veranderen. :)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 11:03

Ik weet niet of je de site op alle browsers wilt laten werken maar met Mozilla Firefox kijkt de site zeer ongelukkig. De scrollbalk van je portfolio doet het niet waardoor de foto's een klein stukje uit het beeld lopen aan de onderkant. Ik zat constant te scrollen om naar beneden te gaan terwijl de pagina al op hield x). Toen ik hem met Internet Explorer opende klopte de site wel. Voor de rest vind ik het een nette, strakke site zoals ik ze graag zie :) Ik heb een vrij klein beeld maar ik denk dat met een groter beeld niet gescrollt hoeft te worden?

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 11:40

Dankjewel voor je reactie :)
Ik vind het zelf ook heel vervelend dat het zo tegen de onderkant aan zit. Dat bedoelde ik bij mijn reactie hierboven ook. Ik ga er in ieder geval iets aan doen. :)

lenaatje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 08:55

ik vind het een mooie site maar bij dieren staan wel veel foto's van paarden. ik zelf vind dat wel mooi maar mischien mensen die niet van paarden houden niet. je kan dan ook nog een vak maken met paarden.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:51

Mooie, neutrale, duidelijke site. :j Ik hou daar wel van.

Het enige puntje waar ik me aan erger is het feit dat "Take a look at His amazing creation" telkens anders geschreven staat. De ene keer 'take' met een hoofdletter en op een andere pagina niet, evenals bij 'creation'. Als je deze zin wilt gebruiken (wat ik persoonlijk iets minder vaak zou doen), zou ik wel zorgen dat ze alledrie (?) hetzelfde geschreven zijn.