Op zwart papier, en lekker groot 40 x 60.
Ik vond het erg leuk om eens paardenbenen te tekenen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

alleen er is iets met z'n hoofdje, ik denk z'n ogen, die konden wel net een beetje lager, ik weet het niet precies, maar iets aan het hoofdje kon net een beetje anders, maar echt prachtig hoor !

Het hoofd lijkt mij wat aan de kleine kant maar vind hem toch heel mooi ! 
Knoesje schreef:Deze merrie is al 23 jaar oud en heeft inderdaad een klein koppie en een groot lijf.

. Het lijf lijkt wat kolossaler door de lichte omlijning en het wit wat erin zit waardoor het hoofd kleiner lijkt. Daarnaast is de lijn van de schoft naar de rug korter dan op het origineel wat ook het lijf wat kolossaler maakt. Kom ik gelijk bij het punt waarom ik deze tekening minder vind dan de anderen die je gemaakt hebt. Het wit vind ik in deze storend en denk dat het mooier geweest was als je daar andere kleuren voor gebruikt had
. Ook het pijpbeen van het linker voorbeen is wat te iel/te smal in verhouding tot de rest. Het koppie daarentegen en de uitdrukking erin zijn weer heel erg goed gedaan en ook de pose is lekker om naar te kijken.
In die benen zijn de kleuren als paars en blauw genoeg zichtbaar op het zwarte karton, al dan niet (iets) lichter naarmate je meer richting randen komt. Al kan ik me voorstellen dat als je niet gewend bent op zwart te werken het even zoeken is. Zoals je het pijpbeen gedaan hebt van het rechter voorbeen is imo voldoende