ze heeft namelijk zelf ook veel friese paarden.
ik weet dat ik nog 2 andere wip heb lopen, maar deze maak ik dus in iedergeval af.
jack sparrow ook en het hondje over een tijdje.
maar dit heb ik tot nu toe:

en?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Valeria schreef:Prachtig,heb geen commentaar eigelijks,wel zou ik de schaduw door laten lopen ..
welke schaduw bedoel je? hihi er zitten namelijk aardig veel schaduwen in..
Machtig. Vooral de kleinere onderaan is prachtig. Lijkt net een black beauty. Ontzettend mooi. Ik blijf dit zeker even volgen!

en misschien had je de pony wat anders kunnen maken, want nu lijkt het net alsof die heel keurig weggekamt is
maar het stoort niet echt ofzo! 
oneilltje79 schreef:Hijm is het nu al waard om in te lijsten!
Misschien kun je nog aageven waar de overgang zit tussen dik behaarde snuit en kaal behaard neusje. Ook rond de ogen zijn ze vaak wat gladder en kaler.
Shetjjee__x schreef:woow, ik vind hem echt geweldig!
niet echt wat op te zeggen, maar idd die achtergrond wat lichteren misschien had je de pony wat anders kunnen maken, want nu lijkt het net alsof die heel keurig weggekamt is
maar het stoort niet echt ofzo!
ben benieuwd hoe hij eruit ziet als die klaar is maar vind hem zo ook al top!
ik zat eraan te denken om zelf een voorpluk te verzinnen, maar ik vond het zo ook wel grappig
.Wendyoost schreef:het meeste met mijn vulpotlood, 3B. maar ook wat stukjes met H. ook voor de achtergrond heb ik een H potlood kapot geknipt.Wouw super mooi! waarmee heb je dit getekend?
_Irene11_ schreef:thanks!Wat mooi getekend!
Die voorpluk is leuk gedaan.
Dat verschil in wit en zwart is leuk.

aliesjeh schreef:bedankt voor jullie reacties!![]()
zondag wil ik de tekening aan mijn tante geven dus morgen of overmorgen plaats ik hier de af-versie.
ik wil ook graag jullie mening hebben: ik heb nou de achtergrond door laten lopen tot het bovenste been van het steigerende paard.
zal ik in dat 'driehoekje' daaronder ook 'achtergrond' maken?
of zal ik dat wit laten?

smeetjoew schreef:Ik zou er een soort overloop van maken. Van linksboven naar rechtsonder. Je begint linksboven met een vrij donkere aanzet en naar rechtsonderen toe, ga je steeds lichter werken. Maar het niet te extreem; niet té donker, niet té licht.
Maar ik vind het "vlekkerige" wat je nu hebt ook erg mooi.
Ben benieuwd!