Leuk of niet? (sorry van de rugvin, net iets teveel gegokt!)
EDIT: Voorbeeld, zie het verschil!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Die dikke zwarte lijnen vind ik echt iets hebben bij deze tekening. Jammer van de rugvin, maar ja, dat kan gebeuren.

Cyntje schreef:Ik ga mee in het commentaar van Aims
Verder mis ik een rij tanden aan de bovenkant
Want wat kan ik hier nou aan technisch commentaar op geven behalve dat het best netjes is nagemaakt? Sorry, als dat misschien wat streng overkomt... pinuts schreef:Dus het is niet orgineel, ook al heb ik het netjes nagetekend? Of hoe zit dat nou? Heb ik iets verkeerds gedaan?ik kan hier niet op oordelen, alleen dat het mooi is nagetekend. Maar het is niet van jou, dus tsja..

sprietlover schreef:Dus het is niet orgineel? : Nee, niet echt, bijna iedereen kan natekenen

HorseyDude schreef:beter goed gejat dan slecht verzonnen, niet?

Mayflower_ schreef:Ik vind hem wel mooi nagetekend. Je moet iets met je stijl doen, talent heb je wel.
HorseyDude schreef:Weet je wat nou het rare is? Een paar maanden terug had ik een paar tekeningen gepost van Spirit, die vonden jullie heel mooi en nu teken ik wat anders na en dan krijg ik heel ander commentaar...
Maar jullie hebben wel een beetje gelijk: beter goed gejat dan slecht verzonnen, niet?

Cyntje schreef:HorseyDude schreef:Weet je wat nou het rare is? Een paar maanden terug had ik een paar tekeningen gepost van Spirit, die vonden jullie heel mooi en nu teken ik wat anders na en dan krijg ik heel ander commentaar...
Maar jullie hebben wel een beetje gelijk: beter goed gejat dan slecht verzonnen, niet?
Er zegt hier niemand dat het niet mooi is
Men zegt dat het niet origineel is... en ik kan me herinneren dat dit ook over de 'spirits' werd gezegd
Dat neemt niet weg dat jij er geen lol aan kunt beleven als je ermee aan het werk bent maar je kunt zoveel meer groeien als men je kan beoordelen op je eigen werk
Misschien goed naar paarden kijken en die dan later natekenen! 

Volgens mij niet hoor!