stappenplan tekenen voor op website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 17:08

Hallo,
ik ben bezig aan een website (zie mijn onderschrift) en ik wil graag een pagina maken over tekenen. Ik kan zelf wel tekenen maar niet zo goed. Dus vroeg ik mij af of iemand een of meerdere stappenplannen zou willen maken. Over hoe je een paard tekent, dat mag je eigen steil zijn, cartoons, realistisch of veulens dat maakt niet uit. Dus digitaal, die ik op mijn website mag gebruiken. En ik ruil krijg je een naamsvermelding en als je wil een link naar je website (of insta ofzo). Als iemand mij zou helpen zou ik dat heel tof vinden.
groetjes julie

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:33

Waarom wil je een website over 'Tekenen' terwijl je zelf niet goed kan tekenen, vraag ik mij dan af?
Dan huur je (gratis) andermans tekenkunsten in om zelf een website erover te maken. Een beetje krom, naar mijn idee. Kan je niet beter een website maken over een onderwerp wat je wel zelf kan vormgeven/waar je wel meer over weet/kan?

Er zijn trouwens heel veel boeken waarin die stappenplannen staan om een paard, veulen, enz. te tekenen.

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:49

Ik vraag mij af net zoals de persoon hierboven waarom je zo'n website wil ? Ook vraag ik mij af wat je met de hele website wil bereiken, zover ik nu kan zien staan er veel dingen en ook verschillende dingen op je website en na mij idee ook geen eigen tekst gebruikt.

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 20:04

mijn website gaat over paarden, niet over tekenen. Ik wil gewoon ook een pagina hebben over tekenen. En ja sommige tekst is van Wikipedia maar ik pas bijna alles wel wat aan. De informatie moet ook kloppen.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:06

Je weet dat het niet de bedoeling is om zonder een bronvermelding andermans teksten te gebruiken hé? Dat is gewoon plagiaat

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 20:08

er staat wel degelijk een bronsvermelding. En van Wikipedia mag je informatie halen.

Vjestagirl

Berichten: 26651
Geregistreerd: 11-08-06

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:19

Je mag het gebruiken. Dat wil niet zeggen dat je hele stukken tekst over mag nemen en dan wikipedia als bron mag vermelden. Je moet een link zeggen naar de originele bronnen.

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 20:26

Ik heb een link toegevoegd, zo beter? Iemand nog tips?

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:31

julie0307 schreef:
Ik heb een link toegevoegd, zo beter? Iemand nog tips?


Ook op de andere pagina's mis ik bronvermeldingen. Die zou ik ook maar toevoegen.
Toch ben ik nog steeds benieuwd is wat je doel is van deze website :)

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 20:34

Gewoon tegen verveling. En ook wil ik graag mijn best doen om er echt nuttige dingen op te gaan zetten. Dus vooral de kleuren wil ik mij op gaan focussen. Zal zo meteen alle bronsvermeldingen regelen.

Naaoommii
Berichten: 2265
Geregistreerd: 02-10-10

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:41

TS heb je ook een leuke hobby waar je goed in bent? En wat je dus kan laten zien ?
En is het dan een idee voor jou om een soort van portfolio website te maken? Dan heb je geheel je eigen ding en dan heeft het ook nog een leuk doel.

Bijvoorbeeld ik ben bezig met een portfolio website te maken, het is nog ver weg van af maar ik ben druk bezig met onderhoud van de website. En daarna zal het uiteindelijk gewoon .nl worden http://naomiluder.weebly.com/

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: stappenplan tekenen voor op website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 18:52

Ik doe baseball, maar nog niet zo lang en ben daar dus nog niet zo goed in. Daarbij vind ik paarden gewoon een leuk onderwerp.
Jouw portfolio is trouwens zeer mooi.