Aangezien in het vorige topic geen nieuwe werkjes geplaatst mogen worden, maar ik die wel wil laten zien!
Dit was het vorige topic:
[UK] Naambordjes en sleutelhangers door CbyC
In het kort: ik maak producten van momenteel voornamelijk hout en leer, die grotendeels naar eigen wens samen te stellen zijn! Men kan zelf de lettertypes, afbeeldingen/logo's uitkiezen, en de kleuren uiteraard ook. De letters op het hout en leer worden gebrand. Op dit moment zijn het naambordjes en sleutelhangers, maar er is meer in de maak

Naambordje "Basic"

Keychain "Wood". Een variant op de Boho-style. Joyce (bonjoy @ bokt) wilde graag een 2e houtje ipv de veer, u vraagt wij draaien

Naambordje "Basic"

Een speciaal mapje voor je OV, op het leer kunnen ook namen of teksten worden gebrand!

Keychain "Padded heart", wederom geschikt voor het erop laten branden van logo of tekst!

Keychain "Padded star", zelfde verhaal!

Keychain "Double star"

Naambordje "Basic", super lief kraamcadeautje!
Overigens beschik ik nu ook over mooie musquetonhaken, die aan de hangers kunnen ipv de ring. Handig om ergens aan te klikken zoals een tas of zadel

Ook heb ik nieuwe houten bordjes, deze zijn mooi afgewerkt met een fijne rand

Bij gebrek aan website (is in de maak), staat alle informatie nu op de facebookpagina: https://www.facebook.com/cbycaitlin