Nadat ik mezelf weer helemaal heb gestort op het lezen heb ik in een keer weer fantasie en inspiratie voor 10. Het leek me dat ik dit best wel kon benutten door een oud verhaal van mij te herschrijven(vandaar de V2 in de titel, aka Versie 2). Dit verhaal heb ik ergens in 2012 geschreven, misschien nog wel eerder dus ja, dat was wel aan verbetering toe.
Inmiddels is mijn schrijfstijl enorm veranderd en ik heb het verhaal destijds enorm lomp afgemaakt omdat ik aan het eind van mijn inspiratieput zat. Deze stroomt inmiddels weer over dus ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik kan wel wat steun gebruiken

Even een korte uitleg: Het verhaal begint met het ongeluk van Zack en Raya, dit is in het eerdere verhaal uitgebreider beschreven maar het leek mij wel leuk om het in één keer met het spannende deel te laten beginnen. De rest wijst zich vanzelf denk ik. Het verhaal is fantasy en speelt zich af in Amerika.
Ohja, er is niet echt een leeftijdsgrens want ik ga niet op bepaalde details in maar voor de zekerheid zullen we even stellen dat het 12+ is! Als je jonger bent en je wilt het toch lezen ga je gang, maar ik heb je gewaarschuwd

Vragen mogen gesteld worden, verbeteringen en spelfouten mogen ook gemeld worden en heb je nog een leuk idee of een gave suggestie stuur me dan een pbtje en willicht doe ik er wat mee!
Ik update alles eigenlijk via Quizlet, maar als jullie via bokt fijner vinden lezen zal ik het hier ook updaten uiteraard.
http://www.quizlet.nl/stories/142022/the-wolf-v2/
Hier post ik in ieder geval de proloog, hoofdstuk 1 en 2 staan op Quizlet. Maar als jullie het liever hier hebben, laat het dan even weten dan post ik ze ook in het topic.
Als je het leuk vind, laat het me dan weten!
Citaat:PROLOGUE
Verveeld zit ik onderuit gezakt in Zacks auto. Ik staar naar het donkere, langsrazende landschap als hij mijn hand pakt. Ik glimlach en kijk naar hem. Hij geeft een kneepje in mijn hand en zijn lichtbruine ogen fonkelen. Ik bloos en draai mijn hoofd weer weg. Het voelt nog steeds een beetje vreemd om met hem te zijn, terwijl ik nog niet zo heel lang geleden beweerde dat ik niks voor hem voelde.
Dan verschijnen er twee felle lampen voor ons. Ze komen korter bij, en snel. Ik laat zijn hand los en zie Zacks knokkels wit weg trekken om zijn stuur, een teken dat hij het strak vasthoud, te strak. “Zack..” zeg ik zacht, langzaam. Hij gromt iets en de lampen van de auto voor ons gaan van links naar rechts. Ik knijp mijn handen in de stoel en klem mijn kaken op elkaar.
“Zack! Dit gaat niet goed!” schreeuw ik naar hem en hij kijkt angstig opzij. Ik heb hem nog nooit angstig gezien, niet zoals nu. Hij grijpt mijn hand en ik neem hem gretig aan. De auto komt nu echt enorm kortbij, de koplampen zwerven nog steeds over de weg en ik knijp mijn ogen dicht in de hoop dat ik er niks van meekrijg, maar dan voel ik Zack nog een zwieper aan het stuur geven, maar ook dat mag niet baten.
Een moment later volgt er een enorme knal. Ik voel hoe de gordel in mijn huid snijd, hoe we keihard door elkaar geschud worden en een stekende pijn in al mijn ledematen. Mijn ogen tasten rond in het donker. Naast me voel ik Zack haperend ademhalen en ik kuch, bloed komt uit mijn mond en neus en ik voel hoe mijn lichaam zwaar word en mijn gedachten worden vaag.
http://www.quizlet.nl/stories/142022/the-wolf-v2/
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie het leuk vinden en het willen blijven volgen!
Groetjes Tamara