Hoi!Vandaag ben ik begonnen aan de Tinker van Jackytje uit het aanvraagtopic. Met pastel op canson mi teintes.Tips, kritiek, op- en aanmerkingen zijn welkom!
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik ben nu bezig met de hals, maar mijn bureaulamp is net stukgegaan (met vonk en al ) dus zit ik nu in het donker te tekenen..
Héérlijk wit is ze! Haha! Ziet er wel super uit!Spectaculaire lichtshow ook gehad zo te lezen? Wel vervelend dat je nu in het donker verder moet.
Sommige stukken zijn een beetje roze en andere stukken een beetje geel, dat ga ik morgen nog even gelijk maken, nog 2 en een half been en de puntjes op de i en dan is hij klaar
Gààf! Heb je heel erg leuk gedaan zeg! Vind je kleurgebruik erg mooi en apart.Dit is trouwens de originele foto voor de geïnteresseerden
inderdaad heel mooi geworden! als je hem vergelijkt met de echte foto, zeg ik echt dat ze super erg op elkaar lijken! good job!
Heel mooi! Ik vind alleen de hals nog een beetje plat lijken, dus misschien kun je onderin nog wat schaduw aanbrengen?