Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en openbaar vervoer is ook niet mijn ding.

. En de trui is niet in 2 kleuren, maar in 3 (want blauwe paardjes is vreemd). En ik moet ook gaan steeken, want hij wil graag de versie met de rits in de kraag. En alsof dat allemaal niet idioot genoeg is, wordt het met twee garens tegelijk gebreid, omdat het hoofdgaren ongesponnen is
.
. En 1 voordeel: dit patroon is gewoon in Engels. Dus niet in het Deens, zoals dat andere patroon.
Hoe brei je met ongetwist (ik neem aan dat je dat bedoelt, het ziet er nl wel gesponnen uit?) garenLalidan schreef:En iemand een voorstel voor wanneer in Heerenveen afspreken?
Ben druk doende maar hij ligt er nu pas deels in.
. Trek jij aan de bel als het kan?
Hebben mensen voorkeur voor een bepaalde dag in de week? Of eventueel een dagdeel, bij voorbeeld 's avonds? (voor mij zou een dag in het weekend handig zijn maar ben benieuwd wat de anderen willen). 

. Ik kan me mijn problemen hier nog goed voor de geest halen (hier bleek boven de vloer dusdanig niet egaal, dat het uiteindelijk gewoon niet bleek te kunnen zonder te egaliseren. Dat ging niet gebeuren, dus nu liggen er tapijttegels in).
. Dat hoeft uiteraard niet, we hebben ook wel overwogen om net een andere tint ofzo uit te kiezen, maar uiteindelijk koos hij toch hiervoor. Dus van de drie kleuren die ik gebruik (blauw voor de trui, beige als contrast en zwart voor de paardjes) heb ik dus in beide soorten garen
.
en hij heeft zelf in geen IJslander, de IJslander die ze hebben is van zijn vrouw. Maar hij wou hetzij graag een blauwe trui, hetzij (bordeaux -achtig) rood. Het beige is dezelfde kleur als de contrastkleur van de trui van zijn vrouw, wat de reden was dat die gekozen werd. Tja, wat doe je dan met de paardjes? 
Lalidan schreef:Heb je een foto van je sjaal Brimi_Disa? En in al mijn breiwerken zitten fouten hoor, dat is de charme van handgemaakt
Dat doet dit dus ook, maar je schijnt het met een beetje vocht ook zo weer aan elkaar te hebben.. Maar je moet het wel per se met een degelijk garen samen breien.
DubbelFun schreef:Overigens heb ik mijn 'restjes' project toch nog weten uit te breiden tot een heus vloerkleed. Beetje 'zoet' maar leuk voor met de paasdagen
[ Afbeelding ]
Overigens zijn die dingen een ramp om te stofzuigenen dan heb ik nog niet eens huisdieren of veel mensen over de vloer