Een paar dagen na mijn update is mijn oma doodziek geworden, zij komt binnenkort te overlijden. Hier heeft ze gelukkig heel veel vrede mee en kijkt ze zelfs nu een beetje naar uit, dus dat is fijn. Alsnog is het voor de achterblijvers altijd moeilijk, ik ga al jaren (ik denk sinds 2019? Sowieso voor corona nog) elke vrijdagavond naar haar toe en we hebben het vaak over de dood, maar ergens verwacht je toch niet dat het gaat komen. Nou ja, het was een pittig begin van het jaar in ieder geval! Eergisteren wel goed nieuws gekregen wat betreft mijn aanstelling bij de universiteit, daar waren sinds december ook nog wat vragen over (zodat ik nu al een paar maanden zonder salaris zit, joepie!) maar dat komt dus ook allemaal goed.
Nou ja, als het salaris weer wat stabieler is kan ik ook weer met wat nieuwe dingen voor de webshop bezig! Dus dat is ook leuk. Nu moet ik er vooral boodschappen van kopen 
Dan wat leuks!
Ik heb natuurlijk al het 'in de ban van de ringmus' shirt, en dat is toch een favoriet. Ik wilde er iets bij met een andere film! En dit keer eventueel ook Engels, zodat mensen die ik op congressen tegen kom ze ook zouden begrijpen. De keuze was tussen 'Goose Busters', 'Mary Puffins' en 'Jurassic Parkiet'. Jurassic Parkiet bleek de favoriet! Maar Goose Busters wil ik eigenlijk ook wel maken, dus die komt later.
Het idee is een beetje zoiets!

Gebaseerd op deze iconische T-rex scène van Jurassic Park

Ik vond m'n schets niet helemaal dramatisch genoeg, de snavel was niet ver genoeg open en ik had geen ruimte voor de staart. Dat heb ik in de tekening al wat opgelost!

Nu ben ik hier