[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 07:47

Wat toevallig! Ik was er dus ook zaterdag. Maar we waren met een spel bezig, dus snel naar binnen, dat doen wat we moesten doen en weer naar buiten. Heb ze bij de kassa nog wel even gezegd dat ik die kaarten zo leuk vond ;)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 13:24

Wat leuk!

Ik ben wat spul aan het tekenen voor de presentatie, ik wil de kijker mee nemen in de kolonies dus ik heb een achtergrondje getekend, met deze koeien die heel weinig op gaan vallen (maar ik wel heel leuk vind)

Afbeelding

Ik ga ook nog allemaal kauwtjes maken die door de kolonie vliegen :) Normaal maak ik presentaties allemaal met inkt/zwart-witte kauwtjes maar ik wilde eens wat nieuws proberen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 16:34

Wat leuk dan nu met kleur, ben benieuwd naar wat je er van gaat maken. De koetjes zijn al leuk, zelfs met weinig details zijn ze al heel duidelijk en herkenbaar. Knap hoor!

Ps, de coolmees pet is al een aantal keer in gebruik geweest, vanochtend nog tijdens het onkruid wieden in de tuin :D love dat petje!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-25 21:55

Dankjewel!! Het idee is om een soort 3D effect te krijgen, met een voorgrond die sneller voorbij gaat dan de achtergrond. Het verhaal gaat steeds over de buren dus ik wil in de slides een beetje heen en weer.

Klik erop voor een grotere versie zodat je hem daadwerkelijk kan zien :+
Afbeelding

Er komen lekker veel kauwtjes in!
Afbeelding

Ik droeg het petje vandaag trouwens ook weer toen ik met het paard in het bos aan het wandelen was! Ik ben echt een pettendrager geworden :+ Zo fijn om het niet zo in je hoofd te voelen branden!

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 23:59

Wat een schatjes, die kauwtjes <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 00:25

Het erop klikken lukt voor mij niet maar ik kon gelukkig wel inzoomen op de tablet :D
Die kauwen <3

Van de week zat een kauwen stelletje hier op de schutting, de ene zat zich te poetsen. De ander kroop er steeds dichter naartoe, boog zijn kopje helemaal naar zijn partner toe als hint van 'poets mij ook even achter mijn kopje als je toch bezig bent?' en zo geschiedde. Zo lief!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 13:43

Oh dat is toch zo zoet <3
Dat buigen doen ze grappig genoeg in twee super verschillende contexten, inderdaad als ze kriebels willen van hun partner maar ook als ze ruzie zoeken! Aan de rest van de lichaamshouding kan je het vaak wel zien. Een van m'n favoriete filmpjes (die ik altijd opgeslagen heb):
https://www.vogelbescherming.nl/beleefd ... auwen-maar

Nog niet klaar maar de kleuren zitten er wel op nu! Ik hou ze relatief simpel zodat ze goed in de rest van de slides passen en goed te lezen zijn van een afstand :)
Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 13:54

Mariett schreef:
Oh dat is toch zo zoet <3
Dat buigen doen ze grappig genoeg in twee super verschillende contexten, inderdaad als ze kriebels willen van hun partner maar ook als ze ruzie zoeken! Aan de rest van de lichaamshouding kan je het vaak wel zien. Een van m'n favoriete filmpjes (die ik altijd opgeslagen heb):
https://www.vogelbescherming.nl/beleefd ... auwen-maar

Nog niet klaar maar de kleuren zitten er wel op nu! Ik hou ze relatief simpel zodat ze goed in de rest van de slides passen en goed te lezen zijn van een afstand :)
[ Afbeelding ]

Dat filmpje! _O- jaaa die zijn duidelijk boos, dan is het oppassen!

Ze zien er weer leuk uit, echt typische kauwtjes!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-25 21:24

Hopelijk werkt hij zo! Video staat niet openbaar op de pagina namelijk. Maar zoiets is het doel! Hier een overgang van de ene slide naar de andere :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 21:48

Jaa hij werkt!
En wat leuk bedacht zo! heel tof <3
Ps de muts die gisteren kauwenpatches had gekocht dat was ik, ik draag al een tijdje geen handschoenen en ik was het vergeten :+ Ben benieuwd of ze er op gaan passen, anders vind ik vast wel een leuk plekje :D

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 22:41

Leuk Mariett!

Ik bedacht vd week ineens, je hebt de kreiger en de hekster, nu heb je nog vogel versies van de healer en de scout nodig, dan kan je je eigen vogel-gebaseerde D&D avontuur beginnen :)

edit: Een van de monsters kan een houtduifel zijn :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 00:20

De vinking kan ook gezellig meedoen denk ik? kerkhuil als bard of cleric :+

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-25 19:23

Suuper leuk Telpeva! Ik herkende je naam al dit keer! En en, past het of zijn ze te groot?

Ik ga zelfs binnenkort een kort D&D avontuur met vrienden doen, met alleen maar dieren (familiars) :D Dus het past wel erg mooi in het straatje! Ik probeer iets met Druïde te vinden maar die is nog lastig. Al die zangers zijn misschien iets te 'on the nose' voor een bard denk ik hè? Een popstern? Ook niet helemaal. Kerkhuil gaat misschien meer over hun treurige levensverhaal :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 19:42

Ze zijn perfect! :D ik ga nog een beetje aankijken en rommelen met hoe ik ze er precies op wil zetten, als ze er op zitten maak ik een foto.

Laatst kwam ik ook dit vogeltje tegen in een lijst met vogelsoort, die is puur van zichzelf al leuk als blackguard of warlock ofzo :+
Tringa erythropus

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-25 13:01

Yeah, ik heb eindelijk een fijne (2dehandse) nieuwe tuinbroek gevonden. Kom maar door met die tuinbroek patch...

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-25 22:07

Super leuk Telpeva, ik ben echt benieuwd! Jaa de zwarte ruiter klinkt ook al als iets uit lord of the rings :D En prachtig beestje!

Geweldig Jeetje! Ik ben er speciaal weer even achteraan gegaan, ik heb mijn tuinbroek nu ook aan en hij mist de roek wel echt. Ze hebben een tijdje niet meer op mijn mails gereageerd dus ik heb het nu weer op een andere manier geprobeerd.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:11

Goed nieuws!!
Afbeelding

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:45

Yeah!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:27

Vandaag is een goede dag!! Petjes zijn er ook eindelijk :D Ik heb 25 (nu 24 want ik heb er zelf ook één) van deze petjes om te kijken of ze een beetje goed gaan, ben benieuwd.
Afbeelding