Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mettee schreef:Denken jullie dat het heel zwaar wordt als ik de R6 met de ef 70-200 2.8 II + adapter kies? Of zal het te doen zijn? Ik zoek liever een goedkopere body maar kom er nog niet helemaal uit waar ik video en foto’s goed mee kan maken.Ze hebben allemaal voor en nadelen, maar wil ook niet iets kopen waarvan ik twijfels heb haha!
absque_dubio schreef:Mettee schreef:Denken jullie dat het heel zwaar wordt als ik de R6 met de ef 70-200 2.8 II + adapter kies? Of zal het te doen zijn? Ik zoek liever een goedkopere body maar kom er nog niet helemaal uit waar ik video en foto’s goed mee kan maken.Ze hebben allemaal voor en nadelen, maar wil ook niet iets kopen waarvan ik twijfels heb haha!
Het is geen licht gewicht, dus ik moest echt wel even wennen. Inmiddels heeeel blij met de combi!
BeFunny schreef:Ik ben ook aan het twijfelen
Ik heb een Sony a6000 e mount.
Wil eigenlijk over naar full frame. Heb een macro objectief. Maar zou graag een goed teleobjectief willen voor vogels, eekhoorns etc in het bos.
Maar ik twijfel te erg om over te stappen op nieuw camera bijvoorbeeld de Sony a1 en de dure telelens. Die combi kost echt een hoop geld.