Ja dat probleem hier ook, en dus al heel lang een 'challenge' liggen samen met Eefsel en nog iemand anders. Maar ooit komen die platen af! Ondertussen ben ik wel gezellig aan het kleuren! (De kozijnen schilderen haha)
Hier ook weer helemaal zin gekregen om te kleuren. Dus deze maar eens gekleurd.
Iris82
Geplaatst: 19-08-25 22:30
Jeej, toch weer wat actie in het topic!
Dat is Little Corner toch love_mandy? Die zou ik er ook nog wel bij willen hebben. Vind de tekeningen echt zo schattig en de pastelkleuren die je hebt gebruikt passen er helemaal bij!
Eefsel (mn telefoon corrigeert steeds naar wegdek ), wat ben je goed in stippen zeg! Ik heb de neiging om alles een beetje op te frotten soms maar bij jou ziet het er zo strak uit.
J0anieke, ik vind de druppels en de shading op de honden (?) echt heel gaaf. En die vis is ook heel tof gedaan.
Siggislief, wie weet raak je toch weer geïnspireerd. Het is natuurlijk ook een hobby die je gerust kunt laten liggen! Ik ben ook iemand die door haar hobbies heen cycled.
Maj0, kleuren op nummer. Heb ik wel met schilderen gedaan, maar nooit met stiften. Lijkt me ook wel ontspannend! Want nu ben ik echt hele administraties aan het bijhouden qua welke kleuren goed bij elkaar passen, welke patronen leuk zijn, op welke manieren je een plant/boom/grond/muur/enz kan kleuren. Pfoe.
Mijn eerste plaat van Secret Forest is af. Nog zoveel te leren. Maar ik heb wat beperkende factoren (ogen en trilpootjes).
Dat is meer een swatchkaart toch? Ik wilde vooral iets maken waar ik kon noteren welke kleuren ik had gebruikt zodat als ik terug keek naar de plaat en een combo wilde gebruiken, ik kan achterhalen welke kleuren het zijn.
Volgende bijna af. Ben nog een beetje met de afwerking bezig.