Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VillaNeusjes schreef:@Mri van sofilantjes? Ik wil die nog een keer maken, heb 't patroon liggen maar de energie is een beetje zoek.
@eliana
Wat een leuke stof van dat simpele shirtje en van de broek!
_San87_ schreef:Wat een leuke kleding allemaal, dat zou ik ook nog wel willen leren, kleding maken.
_San87_ schreef:Ik heb een heel goede naaimachine, maar geen locker. Dus dan zal het wellicht meer werk zijn, maar dat is dan maar zo.
Wie weet komt er ooit nog een lockmachine.
En lief aanbod! Maar niet echt in de buurt, haha. De buurvrouw heeft een lockmachine en ik mag die van haar eventueel gebruiken, zei ze. Maar goed, dat is nog niet aan de orde haha.
Mri schreef:_San87_ schreef:Ik heb een heel goede naaimachine, maar geen locker. Dus dan zal het wellicht meer werk zijn, maar dat is dan maar zo.
En lief aanbod! Maar niet echt in de buurt, haha. De buurvrouw heeft een lockmachine en ik mag die van haar eventueel gebruiken, zei ze. Maar goed, dat is nog niet aan de orde haha.
Wat voor kleding zou je willen maken?
_San87_ schreef:Ik heb een heel goede naaimachine, maar geen locker. Dus dan zal het wellicht meer werk zijn, maar dat is dan maar zo.
VillaNeusjes schreef:Als je veel met tricot werkt dan is een lock machine echt een aanrader. Puur voor gemak. Ik zet basis patronen voor jurken en broekjes en shirts echt zo in elkaar met alleen de lock machine.
_Nelleke_ schreef:Ik kom even jullie topic binnenvallen met een vraag:
Ik ben van plan om een (relatief) goedkope naaimachine aan te schaffen voor kleine reparaties, inkorten van broeken, maken van gordijntjes voor de caravan en evt een kussensloop te repareren. Ik ben redelijk handig en heb in mijn tienertijd wel de basis geleerd van m’n moeder. Nuis mijn vraag:is dit een goed idee of is dit toch heel ingewikkeld allemaal?
_San87_ schreef:Poeh, niet helemaal mee eens, hoor. Als ik mijn gordijnen voor de eethoek had moeten laten maken, dan was ik 300 euro kwijt geweest. Nu maar 60.