Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Leuk lenaa_tje! Heb jij zo’n grote hittepers?
Ik doe inderdaad precies wat jij ook doet. Beetje van dit en beetje van dat. Vinyl stickers snijden, om als sticker te gebruiken maar ook als mal om glazen te etsen, namen uit flex om op een mutsje te strijken, maar heb vorig jaar ook kerstkaarten gemaakt van papier en traktaties voor de kinderen.
Ik geloof meteen dat Cricut z’n beperkingen heeft, maar met wat ik ermee doe merk ik er weinig van.
_Judith schreef:Nou ik heb de smaak te pakken hoor () en nu wil ik ook met hittefolie gaan fröbelen.
Van wat ik lees is het wel moeilijk om met een strijkijzer de juiste druk/hitte te krijgen en houden voor de benodigde tijd om dit op ander materiaal over te brengen.
Hebben jullie een hitte pers en zo ja, welke? Ik zie heel veel Cricut (en namaak daarvan) voorbij komen en vraag me af wat een goede optie zou zijn voor het bedrukken van bijv. tote bags etc.
Vanillia schreef:Hangt er ook een beetje vanaf wat je ermee wil denk ik. De dingen die ik maak zijn voor eigen gebruik of als kadootje. Jij verkoopt de spullen die je maakt ook echt toch? Kan me voorstellen dat je dan wel 100% zeker wil weten dat kwaliteit altijd top is.
_Judith schreef:Wat is jou mening over een pers als deze? https://www.amazon.nl/LOKLiK-Transferpe ... r=8-7&th=1 ?)