Meestal vergeet ik tussendoor foto's te maken, maar dat ga ik proberen wat vaker te doen

Maar nu.. ik maakte vooralsnog vooral schoudertasjes voor dames. Nu wil ik stilletjes aan wat grotere projecten oppakken. Mijn vriend wilde graag dat ik een rugtas voor hem maak. Hij zocht zelf (samen

Eerst maakte ik de tas uit een ander stuk leer wat ik nog had. Daar zaten nog wat kleine schoonheidsfoutjes in en wat stukken die ik toch liever extra wilde verstevigen. Dus na die oefen tas ben ik nu met die voor mijn vriend aan de slag.
Hij koos een heel mooie donkerbruine huid met een wat doorleefde uitstraling in combinatie met cognac kleurig leer wat ik nog had. Voor de stiksels wilde hij een beige/taupe achtig kleurtje op het cognac en zwart op het donkerbruin.
Bronskleurige fournituren en een snelsluiting zodat ie niet steeds de gesp hoeft te gebruiken.

Hier de materialen even bij elkaar.

Begonnen met het patroon overzetten op het leer

Sommige stukken verstevigd

Chaos op tafel en op de grond

Vergeten tussendoor een foto te maken van de losse onderdelen en het gaten slaan.

Dit worden de zakjes op de voorkant van de tas, alvast een idee van de kleuren bij elkaar en de stijl.

De sluiting wordt een combinatie van een gesp zodat het verstelbaar is een een snelsluiting (die knop aan de bovenkant) die klik je zo los en vast.

Dit zijn 2 stukken leer tegen elkaar gelijmd een uitgesneden. Bij de ene heb ik de randen al afgewerkt en bij de andere nog niet, wat een verschil hè

Met het mooie weer heb ik lekker in de tuin een stuk van het rugpand zitten stikken (foto is een beetje overbelicht

Er zit nog heel veel werk in dus zal nog een poosje duren voor de tas helemaal klaar is. En ik ben meestal met wat verschillende dingen tegelijk bezig. Maar zou het leuk vinden als je volgt