Wat een mooie groenen!

Eens met Signe, gaat om zulke kleine verschillen maar als je het verandert wordt het een ohhja moment

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Signe schreef:Oooh wordt gaaf! Zo kijkt ie je aan als je binnenkomt. Goed idee om dat op die manier te visualiseren zeg.
Je hebt de houding zo goed getroffen qua lijf en achterbenen ( struggle ik altijd mee bij 3/4 aanzicht)
Let nog wel even op dat de lijn van neusgat naar neusgat parallel loopt aan die van oog naar oog. Dito oortjes.
Oh en ik weet niet of de foto vertekent, maar de voornemen lopen de knietjes niet gelijk/alsof je van onder kijkt. En zou misschien het voorste been iets langer moeten zijn tov het achterste?
Wanneer kom je mijn huis doen
Jis_ schreef:Optie 1 ja! Kijkt fijner![]()
Wat een mooie groenen!![]()
Eens met Signe, gaat om zulke kleine verschillen maar als je het verandert wordt het een ohhja moment
Sting schreef:Heel mooi zeg! Ik ga volgen.
Goed dat je het paardje zo hebt, zoals de oorspronkelijke foto. De gespiegelde zou nl ook zorgen voor manen aan de verkeerde kant, wat mij zou storen bij een foto van eigen paard
mar_fay schreef:Wat een leuk project en wat ben je al lekker op weg! Heel benieuwd naar de rest.
Anastasia24 schreef:Wat mooi al!! Je krijgt zo echt een kunstwerk aan je muur