Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)
Geplaatst: 28-04-25 16:27
2D: Jis_ omdat het gewoon uitnodigt om te aaien, zo heerlijk pluizig vastgelegd!
Athena1814 omdat het bijna 3D is, zo sprekend!
3D: Kaatastrof omdat ik dit écht kunst vind als je met deze materialen zoiets mysterieus & origineels kunt creëren! Ik zou zeker wel even stilstaan als ik dit zou zien in een vijver of ven.
Indy_Mouse_9 omdat ik het een mooie bewerking van het materiaal vind!
senna21
Geplaatst: 28-04-25 23:36
Stem 2D Jis Stem 2D Signe Stem 3D Hedi Stem 3D Katastroof
Motivatie Allemaal prachtig. Moeilijk om te kiezen. Heb twee keer gekozen voor - overtuigend de mooiste en - de meest originele.
Ik kon zo moeilijk tussen de rest kiezen dat ik maar voor elke één stem heb uitgebracht Wat een kwaliteit van iedereen, echt heel tof!
Die van Signe vind ik zo speciaal, zo'n oud pony'tje dat dan op haar oude dag nog zorgt voor het warme nestje van nieuw leven. En misschien heeft het doosje net een andere betekenis voor Signe zelf, maar voor mij is het alsof je dit moment graag zou willen bewaren en de tijd even stil zou willen zetten. Echt heel speciaal! Die van Kaat is ook echt zo gaaf, zelfs met die blaadjesoren die een beetje naar achteren staan. Zoiets waarbij je denkt 'zag ik nou wat uit het water komen?' als je in het donker door het bos loopt, en dan met je zaklamp door het kunstwerk heen schijnt en niks engs meer ziet. Heel vet!
foxy80
Geplaatst: 30-04-25 14:16
Stem 2D plovesb Stem 2D jis Stem 3D kaatastrof Stem 3D Indy Mouse 9
Plovesh: de lichttekening in de flank vind ik perfect
Jis: de combo met de kader maakt het af. Lekker aards werkje, niet gelikt perfect, love it. Zo een schatje dat je onverwacht tegen kan komen in de kringwinkel zo lijkt het.
Kaatastrof: heel origineel, bonuspunten voor plaatsing (hoe blijft dit op zijn plek in een vijver); keuze hout is top, ook de prachtige symbiose met de omgeving, en de vergankelijkheid van het werk (de oren blijven niet lang goed) schat ik). Net zoals je een paardenhoofd in een wolk ziet, het ene moment is het daar, het volgende alweer weg.