Nou heb Lolo The Bear in mijn mailbox, mijn hemel wat een lap tekst Gelukkig ben ik wel handig in diagrammen. Naalden zijn ook besteld, nu nog katoen uitzoeken.
Wie heeft de tip? Tussen de 1,50 en 2,00 euro per bol vind ik mooi zat voor een eerste keer om te oefenen, heb er zeker 10 nodig.
Naalddikte die de garen moet aankunnen 1.25 t/m 2.50
4/8 is te dik denk ik, dat haak ik met 3 mm. Je hebt lace garen nodig denk ik als je zo fijn wilt haken.
People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage
Ik heb zelf laatst wat katoen bij de Boekenvoordeel winkel gehaald voor een amigurumi, deze haak ik met naald 2,25mm
Wat een super schattige micro’s zijn dat _Karlijn!
Ik heb vorige week nog wat micro gehaakte oorbellen gemaakt om mee te nemen naar een braderie waar ik met een vriendin stond. Niks verkocht maar het was iig wel gezellig
okay, ik kreeg de vraag of ik een muziekmobiel wil haken voor een vriendin die een baby verwacht. Simpel werkje want ze wil er sterren aan.. maar waar haal je een lege muziekmobiel vandaan?? iemand een idee?
Hobbywinkels hebben die wel . De Pipoos, Caro's atelier of Hobbii zou ik proberen.
People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage
Hulp gezocht ik zoek een tv project erbij. Ben verschillende andere projecten aan het maken maar zoek ook iets herhalends of eenvoudig te haken bij de tv, iemand een mooi deken of dergelijke gezien?