[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: MirandaT, NadjaNadja, Ods, Duhelo, Muiz, Essie73

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-20 16:20

Bedankt Pien voor de tip en beide voor de leuke feedback! :)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-20 16:33

Bedankt!! Echt leuk, jullie reacties! _/-\o_

Zelf, ben ik stiekem ook wel een eentje benieuwt, naar hoe het af loopt. :o :D

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-20 17:03

Dankjullie! Ha, de katten sliepen nog gelukkig!@Jis

Ik typ gewoon en vanuit daar krijgt het verhaal een wending :list: Voor jullie wil ik niets verklappen, dus ik ga niet te diep op je vraag door ;) @kusvoorjou

Het einde is mij ook echt onbekend nog!

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 16:03

Nee, hoor! Ik en de bolle buik zijn er nog! :)

En draai mij resoluut om..

"Wat denk je nou Jeff?" Jij gaat ongestoord gezellig met Vera aanzitten, beloofd haar een nieuw gezicht, van geld dat illegaal verdient gaat worden en je verwacht van mij, dat ik nu hier blijf, omdat jij anders, definitief wilt stoppen met mij?" "Dat is mooi zaken doen!"

"Zorg jij eerst maar dat jij je zaken op orde hebt, zoals je met mij afgesproken hebt, misschien kom ik dan nog wel bij je terug!"

Kwaad loop ik weg, wat denkt Jeff wel niet! Mij een beetje onder druk zetten hier...

"Wacht, Streep!" hoor ik Jeff zeggen terwijl ik al buiten ben.

"Ik wil je niet kwijt en ik hou van je"....

Jeff rend naar mij toe en knield voor mij op de grond. "Geef mij asjeblieft de kans te laten zien dat ik wél de ware voor je ben!"

Jeff kijkt mij smekend aan.

"Oké, zeg ik" maar dan stop je nu met Vera."

"Streep, dat kan niet!" Jeff kijkt mij nog steeds smekend aan.. "Ik heb beloofd haar te helpen! "

"Nou, dat kan wel zo zijn," zeg ik "maar dan doe je dat maar op afstand voortaan." Ik wil dat ze vertrekt!"

Vera staat van een afstandje mee te luisteren en kijkt mij woedend aan.

"Jeff luister niet naar haar! " hoor ik haar roepen...

Ik zie dat Jeff twijfelt, wat hij moet zeggen en dan loop ik weg. Hier heb ik geen zin in. Laat ze het samen maar oplossen!

Jeff druipt verslagen af. Ik hoor hem nog "doei, Streep" zeggen

Als hij echt ballen had gehad, dan had hij mij alsnog beloofd te stoppen met die handel en het anders willen oplossen, besluit ik. Met deze overtuiging loop ik terug naar de tent. Toch voelt het alsof ik zojuist de verkeerde beslissing heb gemaakt.

Met een enorm nare knoop in mijn maag besluit ik eerst even naar het toilethokje van de camping te lopen. Eerst maar even rustig naar de Wc.

Zodra ik de deur open doe, zie ik twee mensen staan. Twee bekende gezichten kijken mij geschrokken aan.
Laatst bijgewerkt door Talietjuh op 21-07-20 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 16:45

Nou daar is ie dan, 1 extra Algato! ;) :) Poekkie heeft hem juist! :D

Het zijn Felix en Joshua! Ongelofelijk, dit had ik niet verwacht! Blijkbaar zijn ze net zo geschrokken als ik.

"Nou zeg," dat meen je niet!" zegt Felix, "Je bent toch niet met die enge gasten hé?"

Aan hun gezichten te zien, zijn ze beide totaal niet blij, mij te zien.

"Nee, zeg ik, alleen Jeff, is hier wel in de buurt." Terwijl ik dit zeg, probeer ik, zo rustig mogelijk over te komen. Ze waren natuurlijk enorm geschrokken van Jeff en de groep.

"Maar wel toevallig, dat ik jullie weer tref!" probeer ik zo positief mogelijk uit te spreken. Ik tover een glimlach op mijn gezicht.

"Nou, we willen jou eigenlijk niet zien! " zegt Felix terwijl hij al weg wilt lopen.
"He, toe" ... zegt Joshua, die hem tegen houdt en probeert te zussen. "Zij kan er misschien ook niks aan doen."

"Het spijt mij enorm!" besluit ik te zeggen. "Wat er gebeurde, had niet mogen gebeuren.", "De groep is weg, dus geen zorgen, jullie kunnen gerust, hier vakantie vieren." "Jeff zal misschien hooguit mopperen op jullie, mocht hij jullie zien.

"Oke," zegt Joshua "Waar verblijf je?"

"Nou ik heb hier een tent aan het water." zeg ik, terwijl ik naar de tent wijs. "Eerst ga ik plassen en dan laat ik het jullie wel zien."

"Oké, wij staan op het camperveldje, kom ons maar halen als je zo ver bent."

Ik zie Felix en Joshua van mij aflopen. Ook zie ik het gespierde lijf van Joshua.. men... niet normaal gewoon!

Ik bedenk dat ik mijn leven eigenlijk best wel leuk begin te vinden zo. Het is in ieder geval niet saai. Wel toevallig dat Felix en Joshua naar dezelfde camping zijn afgereisd! Joshua had wel verteld over hun reisplannen naar Italië, maar ik had niet verwacht dat ze ook naar het Gardameer zouden gaan.

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 17:50

Ook bedenk ik, dat ik nu drie verschillende soorten mannen om mij heen heb: Joshua, met de looks waar ik rillingen van krijg. Sam, de gezellige en stabiele jongen, waar je een goed leven, mee op zou kunnen bouwen en.., Jeff..

Jeff, ..de jongen waar ik het meeste bij voel, die mij uit mijn evenwicht brengt en die mij verleidt uit mijn comfortzone te stappen. Jeff de mysterieuse jongen, die mij soms het gevoel geeft de hele wereld aan te kunnen samen. Maar soms ook niet.

Wat ik zoek is dus een mysterieuse en stabiele Joshua, maar dan wel iemand met de blauwe ogen van Jeff?

Eigenlijk moet ik wel lachen om mijn verzinsel. En toch, lijkt het mij ook steeds meer helder te worden, wat ik nou precies wil. Eigenlijk wil ik gewoon Jeff, maar dan dat hij veranderd. Dat hij stabiel gaat worden en evenwichtiger, zal zijn, in zijn gedrag.

Eerst maar even naar de tent. Ik zie Sam en Geert zitten. Beide zijn ze nog nat van het water. Ze zullen vast net gezwommen hebben. "Hoi Fleur!", zegt Sam vrolijk. "Hoe gaat het met je?

"Ja het gaat beter," zeg ik" Ik heb met Jeff gesproken en ik krijg steeds meer duidelijkheid voor mijzelf", ook ben ik hier bekenden tegen gekomen," Misschien is het leuk als jullie, ze ook ontmoeten!"

"Dat klinkt goed," zegt Sam

"Wij gaan even zwemmen nog, ga je anders mee?" vraagt Sam dan.

"Ja, leuk" Ik zal mij even omkleden.

Eenmaal in het water samen, hebben we de grootste lol. Sam probeert mij nat te spetteren en af en toe, pakt hij mijn staart vast. Zodra hij dichtbij mij komt, voel ik wel steeds, een beetje een kriebel. Zijn bruine ogen met natte wimpers eromheen, maken mij een beetje week..
Als hij dan ook nog eens naar mij lacht, dan zou ik hem het liefste willen kussen. Ik vermoed dat Sam het ook graag wilt.

Zou ik het gewoon doen?

Officieel is het toch uit tussen mij en Jeff. Jeff gaat toch ook illegaal verder? Hij doet toch ook wat hij wilt? ..

Dan komt Sam dichterbij..

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-20 18:33

Hannanas schreef:
Geile slettenbakkie!
En Jeff en Joshua en Sam. _O-

Ik mis op dit punt de gevaarlijke dreiging en de realiteit met iets teveel naïeve “Ik ben verliefd op elke boom die knipoogt en ik ben heerlijk op vakantie”.

Maar dat geeft niet, ik lees gewoon door totdat we weer in het gevaar terecht komen!

Mooie feedback, hahaha

Ik moet er wel om lachen en het brengt wel even "back to earth" O:)
;)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 08:05

Ah.. Die nummers idd! :') Haha :=

Net als ik hem een kus wil geven, zie ik Jeff de camping op komen lopen. Dit keer is hij wél alleen. Zo te zien loopt hij naar het winkeltje. Sam merkt dat ik afgeleid ben, door het zien van Jeff.

Ik besluit maar uit het water te gaan, mij om te kleden en naar Joshua en Felix te lopen.

Aan Sam merk ik dat hij niet zo goed weet wat hij met mij aan moet. Begrijpelijk.

"Hey!", roept Joshua vrolijk zodra hij mij ziet. Felix steekt wel zijn hand op maar is een stuk behoudender.

"Hoi, gaan jullie mee?" "Dan laat ik jullie de plek zien waar ik zit." zeg ik.

Even later loop ik samen met Joshua en Felix naar de tent. Sam en Geert zitten voor hun tent en ik laat de mannen, kennis maken met elkaar. Zo te zien is er wel een klik.

Vanuit mijn ooghoek zie ik Jeff weer richting de uitgang van de camping lopen. Dit keer lijkt het, alsof hij mij helemaal niet meer in de gaten houdt. Dit geeft mij een rottig gevoel.

Hoe moet ik straks weer terug richting Nederland? Had ik hem niet beter een kans moeten geven? Dan zie ik dat er een meisje achter hem aan loopt. Ze tikt hem op de schouder en ik zie hun lachen naar elkaar. Even later lopen ze samen verder.

Het meisje heeft een enorme bos zwart krullend haar. Zo in de verte is het echt een knappe meid om te zien. Ik voel een jaloerse steek in mijn maag. Het liefst loop ik direct naar hun toe om te kijken wat er speelt.

Dan bedenk ik, dat ik Jeff helemaal niet kwijt wil en dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt.

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 08:33

Dat klinkt leuk, wat jij gaat doen! Is prachtig weer om naar het water te gaan. Het ligt eraan hoe de dag loopt vandaag, hoeveel erbij komt! :)

Veel plezier! {:}

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 08:54

Ik laat de jongens achter mij en ren naar het huis van Wouter. Ik zie Jeff, net nog met het meisje naar binnen gaan. Dan klop ik aan.

Verbaast doet Jeff de deur open maar hij lijkt niet blij mij te zien. Het meisje staat achter hem.

"Wat kom je doen?" vraagt hij

"Jeff.. Ik wil met je praten," besluit ik te zeggen.

"Dat kan niet, ik heb visite."

Het meisje dat achter Jeff staat, ziet er werkelijk oogverblindend uit en ik vraag mij af hoe Jeff met haar in contact gekomen is en wat daar achter zit.

"Maar het is belangrijk!" zeg ik

"Nou wat wil je zeggen dan?" zegt Jeff

"Ik wil het toch een kans geven Jeff," Ik heb nagedacht en ben erachter gekomen dat mijn gevoel echt bij jou zit, "Ik zou graag een toekomst met je opbouwen Jeff!"

Jeff kijkt mij nietszeggend en leeg aan.

"Streep" .. zegt hij "Je hebt het al meerdere keren uitgemaakt, ik ben geen pingpongbal.."het spijt mij".

Dan doet Jeff de deur dicht en blijf ik achter. Ik voel de tranen branden. Een groot gevoel van leegte overvalt mij. Ik besluit maar gewoon de tranen te laten lopen en weer terug naar de tent te gaan.

Zo te zien zitten alle vier de jongens bij de tent van Sam en Geert en hebben ze het gezellig samen. Ik probeer zo geruisloos mogelijk mijn tent in te gaan in de hoop dat niemand mij nu ziet. Inmiddels is het al avond en eigenlijk ben ik wel moe van alle gebeurtenissen.

Mijn hoofd zit vol en ik zit zo vol verdriet. Al huilende lukt het mij in slaap te vallen.

Dan hoor ik gerommel aan mijn tent...
Laatst bijgewerkt door Talietjuh op 22-07-20 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 09:18

Het is Jeff!

Ik voel zucht van opluchting.

"Jeff!", je bent hierheen gekomen!" zeg ik blij verrast

"Ja, zegt Jeff, ik moest even nadenken maar besloot dat ik ook niet zonder jou kan Streep!"

Jeff kijkt mij weer liefdevol aan, met zijn mooie blauwe ogen.

"Kom, we breken de tent af en je komt mooi bij mij slapen." zegt hij

Samen ruimen we alles op. Toch heb ik wel één grote vraag voor Jeff... Ik schraap mijn keel..

"Jeff, wie was dat meisje?"

"Dat is het buurmeisje van Wouter" zegt Jeff. "Ze was benieuwd hoe het met iedereen is, dus hebben we bij gekletst."

"O.. zeg ik, dus er is niks tussen jullie?"

Jeff moet lachen. "Welnee!", ik ben toch verliefd op jou!"" Ze heeft een vriend, en ze is niet mijn type."

Gelukkig! Ik voel een zucht van opluchting.

Dan vervolgt Jeff:" Vera is trouwens uit haarzelf weg gegaan."

Eenmaal in het huis van Wouter zie ik tot mijn geluk dat Jeff alles weer netjes opgeruimd heeft. We gooien alle spullen in de gang en lopen samen naar boven.

Zodra we de slaapkamer inlopen, pakt Jeff mijn hand."Streep, we hebben eigenlijk nog nooit gevreeën met elkaar", zegt Jeff. "Hoe zit dat?"

"Ja, dat klopt," zeg ik. "Ik heb ook nog nooit gevreeën."

"Neem, maar gewoon de tijd die je nodig hebt," zegt Jeff lief

"Hoewel ik het liefst, altijd met jou zou willen vrijen." Jeff, geeft mij een knipoog.

Het voeld fijn weer bij Jeff te zijn en ik kruip dicht tegen hem aan.

Moet ik morgen nog naar de jongens toe om afscheid te nemen? En gaan we straks weer terug naar Nederland? Ik kan het ook niet maken lang weg te blijven van de supermarkt? Even later val ik in de armen van Jeff in slaap.

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 11:35

De volgende dag zie ik dat het bed leeg is. Beneden hoor ik gerommel. Volgens mij is Jeff in de keuken bezig.

Ik besluit mijzelf klaar te maken en naar beneden te gaan. Jeff is bezig de tafel te dekken voor een ontbijtje. "Er zijn wat mensen, opgepakt van de groep." zegt Jeff

"Hoe weet je dat?" vraag ik.

"Ja, hoor ik net van Vera" Jeff kijkt mij gespannen aan. "Vera wil haar geld van de vliegtickets terug, en ze wil ook alsnog zo snel mogelijk de operatie, " als ik dit niet wil regelen, dan gaat ze mij aangeven, met de informatie die ze van mij weet, heeft ze gezegd."

"De politie zal toch niet veel doen," zeg ik. "Je weet hoe dat gaat."

Jeff schudt zijn hoofd... "Ik moet de terug-reis nog betalen, veel geld heb ik niet meer Streep, de groep zoekt mij en als de politie mij vind, heb ik helemaal een probleem."

"Misschien is het juist goed even te zitten, Jeff," besluit ik "dan kun je met een schone lei verder."

"Ja, en hoe moet ik met jou dan een toekomst opbouwen?" Jeff kijkt mij geïrriteerd aan.

"Wij redden dit Jeff!" Ik ga weer naar school straks en ik ga ook werken in de supermarkt. "We zijn nog jong en hebben de tijd!"

Jeff schudt nogmaals zijn hoofd. "Als ik gepakt wordt dan is er een kans op afrekening in de gevangenis." "Je weet daar niks van Streep!" "Maar het is gevaarlijk!"

"Jij hebt beloofd te stoppen!" je zal toch ergens moeten beginnen" antwoord ik.

Jeff heeft inmiddels het ontbijt klaar gemaakt voor ons en schuift tegenover mij aan. "Streep, beloof je, dat mij nooit meer zal laten vallen?"

Ik kijk Jeff aan en pak zijn hand vast. "Ja, dat beloof ik" Kom we gaan eerst eten en dan ga ik even op de camping nog afscheid nemen van de buren.

"Afscheid? Zegt Jeff verbaast." Maar dat is toch helemaal niet nodig?"

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 16:16

Niet veel later, als alles in de auto geladen is voor de terugreis naar Nederland, staan Jeff en ik oog in oog met Sam, Geert, Felix en Joshua.

Een veel ongemakkelijker moment had ik niet kunnen creëeren. Jongens, ik kom afscheid nemen zeg ik. Jeff, heeft mijn hand vast en knijpt er, nog net niet, zo hard in dat deze blauw wordt. Hij staat naast mij alsof hij mijn beveiliger is.

Sam krapt even achter zijn oren en kijkt mij een beetje schuin aan. "Eh, oké..." zegt hij

Joshua staat met zijn benen wijd en zijn armen over elkaar. Zo lijkt hij nog breder dan dat hij al is. "Oké, meisje". zegt hij

Hierdoor voel ik mij gelijk een kop kleiner.

Geert en Felix houden beiden hun mond dicht en kijken ons een beetje schaapachtig aan.

"Ik wil jullie bedanken", zeg ik "Bedankt dat jullie er waren juist op de momenten dat ik dit het meeste nodig had!"

Ik loop naar Sam en geef hem een knuffel en dan loop ik naar Joshua.

"Wie wet treffen we elkaar nog," zegt hij..

Beide vermoeden we van niet. Toch voelt het fijn, dit zo afgesloten te kunnen hebben, met de mannen. Eén voor één, kijk ik ze alle vier aan. Dan pakt Jeff mijn hand weer vast en lopen we samen naar de auto.

Op de auto-radio draait het volgende nummer: "Mad About You" van Hooverphonic

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 18:31

Ik vermoed dat jullie even moeten wachten op een update, wel kunnen jullie 't nr opzoeken, om in de stemming te komen. ;)

Morgen heb ik even een wat drukkere dag. Bedankt voor jullie reacties en fijne avond! :)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-20 16:14

Ik kom weer terug hoor meiden, eerst even mijn handen weer vrij ;)

Afbeelding

Wout en ik maken het goed :) !

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-20 06:14

Wauw! Bedankt voor de felicitaties *\o/*

Uiteraard gaat nu even alle aandacht uit naar "onze" Streep ;)

Afbeelding

Zodra ik weer lekker in de verveelmodus kom, meld ik mij weer. :)

Talita

Talietjuh

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-20 11:07

Bedankt meiden! :)

Geniet allemaal van het mooie weer! :)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-20 21:24

Nog weinig tijd over idd, maar dat komt zeker wel. Voorspelling is over paar weken als manlief weer gaat werken en Wout slaapt. ;)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 19:41

Na een hele dag rijden besluiten we weer op de camping in Zwitserland te overnachten. De auto van Jeff heeft wel extra water nodig met dit warme weer. Het is nog maar de vraag of we de hele reis naar Nederland gaan halen met deze auto.

"Wat denk je dat het is?" vraag ik aan Jeff, nadat we de tent opgezet hebben.

Jeff veegt het zweet van zijn gezicht en mompelt; "hopelijk geen lekke koppakking."

Ik bedenk dat mijn vader zijn auto, dit ook heeft gehad en ineens kom ik tot het besef dat ik, mijn ouders helemaal vergeten ben, nog te bellen! Gauw pak ik mijn telefoon erbij.

12 gemiste oproepen..

"Streep, help je mij even met de tent." vraagt Jeff, terwijl ik nog naar de telefoon sta te staren.

"Ja, 1 moment," zeg ik terwijl ik naar een rustig plekje loop.

Ik zie nog net, dat Jeff een beetje geïrriteerd kijkt.

Hopelijk reageren mijn ouders niet te bezorgd. Ik toets hun nummer in en voel toch wel een knoop in mijn maag.

De telefoon gaat over.

Zal ik mijn ouders ook over mijn relatie met Jeff vertellen?
Laatst bijgewerkt door Talietjuh op 07-08-20 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 19:48

Ja goed, het is intens. Intens mooi en intens ingewikkeld tegelijk :)

Het feit dat ik weer ff heb kunnen schrijven betekend dat ik weer wat evenwicht gevonden heb in het leven. Wout ligt nu bij mij i.p.v in mij, heel bijzonder allemaal! <3

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 22:56

"Fleur, eindelijk bel je, waar zit je?" Aan de andere kant van de lijn hoor ik de ongeruste stem van mijn moeder. "We zitten in Zwitserland mam, Jeff en ik." besluit ik te zeggen.

"Jeff en jij?!"

Ik hoor de verontwaardiging in de stem van mijn moeder.

"Ja mam, het is een lang verhaal, maar Jeff heeft mij beschermd tegen de groep en nu zijn we onderweg naar huis."

Het is even stil aan de andere kant van de lijn.

"Jeff, jou beschermd.. ", hoor ik mijn moeder zeggen

Op de achtergrond hoor ik mijn vader luid zeggen dat ik weg moet blijven van die idioot. Ook hoor ik Robert zeggen dat hij anders wel ff met de motor deze kant op komt.

"Je bent gek geworden", hoor ik mijn moeder met verdriet in haar stem zeggen. "Weet je niet wat wij hebben doorgemaakt, is dat niet genoeg geweest?"

"Je zorgt dat je nu weg gaat van die gast of wij bellen de politie." vervolgt ze even later.

"Nee mam, dat is niet nodig, het is een misverstand, echt waar en ik ben veilig,"zeg ik.

"Dat ben je niet!" reageert mijn moeder weer resoluut.

Ik merk dat ik mij druk begin te maken en besluit met een smoes op te hangen. Het lukte mij nog net te benoemen dat ik binnen een paar dagen veilig thuis zal zijn, maar of mijn moeder dit door haar emoties gehoord heeft is mij onduidelijk helaas. Hopelijk worden er nu niet allerlei reddingsacties bedacht...

Mijn bedoeling mijn ouders gerust te stellen is volledig in het water gevallen...

Jeff heeft inmiddels ook de auto uitgepakt en is duidelijk not amused. Twee kwade blauwe ogen kijken mij aan.

"Dus je hebt een nieuwe telefoon en overlegt dit niet eerst met mij?" Jeff komt voor mij staan en kijkt mij doordringend aan. Ook pakt hij mijn arm vast.

"Streep, weet je dan niet dat ook een nieuwe telefoon gevaarlijk is?"

"Wat heb je nog meer zonder overleg achter mijn rug om gedaan?"

Ik kijk Jeff aan en voel mij stiekem een verrader. Als hij hoort dat ik hem aangegeven heb, dan weet ik niet waar wij eindigen.

Ik haal diep adem en slik..

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-20 23:35

Bedankt! Ik ben blij weer terug te zijn, dit topic is een heerlijke uitlaatklep! :)

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-20 10:11

Bedankt! :)

"Ik denk dat we even moeten praten" zeg ik, terwijl ik Jeff zijn hand pak. Samen met hem loop ik naar de stijger bij het water zodat we aan het water even rustig kunnen zitten.

Ik schop mijn slippers uit en voel de verkoeling van het water als ik mijn voeten het water in hang.

"Jeff.. Ik kijk hem aan en zie zijn mooie blauwe ogen, ook zie ik de onzekerheid in zijn blik." Ik heb je gegevens doorgegeven bij de politie zodat er een aantal leden van de groep opgepakt konden worden."

"Of ze jou gaan zoeken dat weet ik niet." vervolg ik.

Ik zie de geschrokken blik in Jeff zijn ogen staan maar gelukkig blijft hij rustig.

"Oké," zegt Jeff "Ik weet het ook allemaal niet, belangrijk is dat we nu veilig zijn."

Jeff gooit ook zijn schoenen uit en samen staren we over het water.

Soms is het gewoon beter om even niets te zeggen, bedenk ik en samen genieten we van het moment.

Even later voel ik een arm om mij heen. Jeff kijkt mij lief aan. Het duurt niet lang of we eindigen in een heftige kuspartij. Heerlijk om zo samen met hem te zijn.

"Wil jij later kinderen?" vraagt Jeff. "Eh, ik weet het niet," zeg ik
"Nu spaar ik voor een paard."

Jeff moet lachen. "Een paard?", "Ik wist helemaal niet dat jij een paardenmeisje was!" Mag ik dan mee? "

"Ja, tuurlijk" zeg ik.

Ondertussen bedenk ik dat ik hoop dat mijn ouders bij zullen draaien. Wat nou als ze weigeren toestemming te verlenen aan onze relatie? Ik probeer de zorgen te vergeten en kijk nogmaals naar Jeff.

Jeff met zijn gespierde gehavende benen en het litteken onder zijn oog. Jeff, de jongen die de meeste emoties bij mij losmaakt.

Dan staat hij op om even later met Rosé en een biertje terug te keren. Waren elke dagen maar zo fijn als deze. Ik pak zijn hand vast en samen blijven we stilzwijgend zitten.

De zon laat een mooie weerspiegeling in het water zien.

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-20 10:39

Dan loopt Jeff weer naar de tent om geld te halen. Terwijl ik achter blijf, haald hij het avond-eten. Het is vrij rustig dit keer op de campeerplaats.

Vandaag is het de ideale avond om met Jeff te gaan vrijen bedenk ik mij. Ik bel hem nog even snel op om te vragen of hij ook kaarsen mee wilt nemen.

Die nacht is het volle maan en liggen we half buiten onze tent onder de sterren aan het meer. De nacht is magisch te noemen. Jeff is enorm liefdevol en alles gaat vanzelf.

De volgende dag vertrekken we vol euforie richting Duitsland voor de volgende tussenstop. We rijden met de ramen open, muziek aan en genieten van elk moment samen.

De overnachting in Duitsland is weer perfect te noemen. Jeff en ik zijn volledig op elkaar ingespeeld en ik bedenk dat ik ergens wel baal dat we straks in Nederland niet meer fulltime samen kunnen zijn.

Eenmaal in Nederland begin ik weer onrustig te worden. Jeff heeft er ook last van. We spreken dit niet uit naar elkaar. We spreken wel af dat we elkaar bellen en contact houden via de SMS. Eerst zal Jeff mij thuis afzetten en vervolgens zal hij naar het huis van zijn vader gaan.

Eenmaal bij ons huis aangekomen zie ik mijn moeder met grote ogen voor het raam staan. Zo te zien is ze woest. Even later gaat de deur open en komen mijn beide ouders naar buiten gerend..

Talita

Talietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-20 19:17

Bedankt voor de leuke reacties weer!

Talita