Nu, dat vond ik ook. So here we go:

En waar ik nu ben

Het is zo leuk werken, dit wollige diertje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit89 schreef:Ik volg al je creaties, ook deze is weer prachtig! Laat het aub weten als je wat wilt verkopen. De eenvoud en precisie in je tekeningen spreekt me zeer aan!
_San87_ schreef:Marrit89 schreef:Ik volg al je creaties, ook deze is weer prachtig! Laat het aub weten als je wat wilt verkopen. De eenvoud en precisie in je tekeningen spreekt me zeer aan!
Wat leuk om te lezen, dank je wel.
In principe verkoop ik niet snel wat, vooral recent werk niet. Ik weet niet welk werk je interesse heeft?
Maflinger_S schreef:O, dan wil ik wel graag van elk 1 print ...
Marrit89 schreef:_San87_ schreef:
Wat leuk om te lezen, dank je wel.
In principe verkoop ik niet snel wat, vooral recent werk niet. Ik weet niet welk werk je interesse heeft?
Het roodborstje, de red Robin, zeker weten! Prachtig vind ik deze. Sowieso groot fan van het roodborstje en andere tuinvogeltjes.![]()
Nu moet ik zeggen dat ik deze reeks van het ezeltje en de alpaca ook heel mooi vind!
henny_w schreef:Zo'n hoog aaibaarheidsgehalte. Ook weer een prachtig oog
Neon schreef:Deze wordt ook erg mooi al
_San87_ schreef:Aaah helaas, die originelen gaan (nog) niet weg, daarnaast, mijn schoonmams heeft ze al geclaimd mocht ik ze verkopen, haha.
Ezel en alpaca wellicht in prints, de originelen houd ik voorlopig zelf.
Marrit89 schreef:_San87_ schreef:Aaah helaas, die originelen gaan (nog) niet weg, daarnaast, mijn schoonmams heeft ze al geclaimd mocht ik ze verkopen, haha.
Ezel en alpaca wellicht in prints, de originelen houd ik voorlopig zelf.
Kijk, ik heb een goede smaak![]()
Mocht je in de toekomst prints beschikbaar krijgen dan houd ik mij aanbevolen