[CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikawiek

Berichten: 1489
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 11:25

_San87_ schreef:
vikawiek schreef:
Eindelijk af!
Ik ben zo blij dat ik weer ergens anders mee bezig kan, 2 dingen tegelijk gaat bij mij ook niet. Dan ligt het er over 5 maand nog..
[ [url=m/oXJtGL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind m prachtig. Het is dus aquarel met aquarelpotlood? Of gewoon potlood? Het resultaat is iig super.

Dankje! Eerst aquarel en dan gewoon kleurpotlood

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 12:21

Even offtopic, mijn blinkende afwezigheid uitleggen:
Ik heb domweg heel weing tijd, er is een huis op mijn pad gekomen en het is 99% zeker dat ik ga verhuizen. Ben bezig met alles eromheen, en ook bedenken hoe ik het wil inrichten... de challenge is spontaan naar een lager pitje gegaan. Ik ga alsnog proberen om wel te blijven tekenen maar ik verwacht niet dat ik mijn oorspronkelijke doel (om de dag tekenen en op iedereen reageren) ga halen. Het lukt mij nu al niet, hoe moet dat straks als ik ga klussen :') ik ga in mijn eentje naar een gezinswoning, oh help. Misschien wel een leuk moment om een keer een muurtekening te maken.

Veel liefs van mij en succes iedereen! Ik blijf sowieso mee lezen want ik wil al jullie mooie tekeningen zien en wanneer mogelijk doe ik reageren!

Korte reactie rondje:
Vikawiek: ik vind hem heel mooi geworden
_san87_ wat een schatje! Leuke papier keuze die past goed erbij
Eserke: je paard vind ik goed gelukt! Handen ook, die vind ik altijd moeilijk. Heb je het hart nog ingekleurd? Bij twijfel doe ik wel eens een foto maken en dan digitaal even snel inkleuren, dan heb je een beetje een beeld van hoe het er in kleur uit kan zien zonder kans dat je het origineel verknalt
Pluizebolpum: oh hemel ik hou van die tekening, geweldig. De uitleg ook erbij en dat muisje dat stiekem weg sneakt _O- Zo heb ik ook vaak genoeg precies zo op de grond gezeten wanneer een van mijn gerbils weer eens foetsie was. Zo herkenbaar, zo herkenbaar. Mijne waren gelukkig zo tam dat ik ze wel weer kon pakken... hoe is het nu met het muisje, heb je hem al? Pindakaas werkt hier vaak als een magneet, zonnebloempitjes of koek zijn ook geliefd.
Het paard vind ik ook weer gaaf!

Jis_

Berichten: 11593
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 14:46

_roodvos_ schreef:
Jis_ : Ik had je topic gezien, werkelijk prachtig :) Heel interessant ook om het proces zo te zien, ik weet namelijk helemaal niets van schilderen en opbouwen in lagen en dat soort ingewikkelde dingen. Best leerzaam dus.
Vind de kleuren heel erg mooi.


Dankjewel! Ben ook nog wel erg aan het zoeken hoor met dat schilderij, al helemaal qua kleurgebruik, ik gebruik veel te snel te veel wit. Heel leerzaam om goed te kijken naar oude meesters.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:18

Gefeliciteerd Telpeva en veel succes.
Heel herkenbaar ook, ik ben al drie maanden verhuist en ben nog steeds bezig met klussen/inrichten en dozen uitpakken :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:37

Ik ben vier jaar geleden verhuisd en heb nog dozen ingepakt staan :').

NESCAFE

Berichten: 3204
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:27

@Nevony, ja met tekenen heb je meer vrijheid maar met beide is het van belang om de keuze te maken wat je wil laten zien. Met tekenen denk ik daar meer over na vandaar dat ik hoop daar ook wat van te leren als ik foto’s maak.

@San87, het hertje is weer heel mooi!

@Vikawiek, de boxer ziet er goed uit.

Ik ben weer wat verder maar zit een beetje vast op de rimpels in de hals.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 16-01-19 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 20:29

Ik werk met waterverf, een fineliner, een snufje wit acryl en een of ander boekje wat ik nog had liggen!

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:02

@nescafe die wordt heel gaaf!

Om even terug te komen op een reactie een stukje terug.
Voor mij moet ik inderdaad een beetje opletten met deadlines, dat kan me zo enorm veel stress geven ondanks dat het maar een tekening is! (moet je even voorstellen wat een proefwerkweek voor me is) Ik denk dat ik morgen wat progressie wil gaan maken, ik zie wel of dat daadwerkelijk gaat gebeuren!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 22:05

NESCAFE schreef:
@Nevony, ja met tekenen heb je meer vrijheid maar met beide is het van belang om de keuze te maken wat je wil laten zien. Met tekenen denk ik daar meer over na vandaar dat ik hoop daar ook wat van te leren als ik foto’s maak.

@San87, het hertje is weer heel mooi!

@Vikawiek, de boxer ziet er goed uit.

Ik ben weer wat verder maar zit een beetje vast op de rimpels in de hals.
[ [url=m/nqhGrL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zacht portret :).

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 06:34

Kiwiris (pg 11) die is echt prachtig _/-\o_

Pagina 12
_San87_ Mooi hertje :) vind bruin papier echt leuk. Ben al superlang opzoek naar een schetsboek met bruin papier maar kan het nergens vinden :+
Esterke Heel tof idee, zou leuk zijn moest je die in detail uitwerken :)
Marrie_L Geen idee waarom maar ik dacht dat die vlag een vogel was eerst :+ Wel mooi, heel zachte stijl :)
_roodvos_ Echt superleuke stijl met die zwart/witte randen :) wil ik wel meer van zien!
Wendy15 Leuke krabbels :D
Fnanne Je hebt echt weer superleuke ideeën <3 zou je deze nog verder uitwerken?
Sjolvir Echt supertof!!
Pluizebolpu Echt twee heel toffe tekeningen, vooral de schets vind ik mooi en vind niets raars aan de achterhand!

pagina 13
NESCAFE Weer hele leuke stijl, zo zacht.
Jis_ heerlijke stijk, ben heel benieuwd naar vordering van dit werk
Fnanne Wow, dat landschap :wow:
Esterke Vind de arabier echt mooi gedaan, mooi kleurgebruik vooral! Verhoudingen kunnen nog wel beter maar voor de rest +:)+

pagina 14
Lisette1205 Niet helemaal mijn ding maar vind het opzich wel een leuke stijl :)
Sjolvir oeehh die haas vind ik supergaaf, leuke stijl. Is het een gouden marker?
Art_Ificious Dankjewel !!
eclair98 Toffe stijl, vind de haas beter geluk dan de vos :)
murphypower probeer niet te veel te omlijnen (of doe dit heel lichtjes), bv de lippen, is echt een veel voorkomende fout. Begin met de donkere/lichte partijen in te vullen. Kijk goed naar de schaduwen en verdeling van licht :)

vikawiek echt prachtig, geen woorden voor :) zo zacht



Ik ben begonnen aan mijn 3de schilderij, de eerste die ik voor mijzelf maak! Heb niet bepaald een gemakkelijke referentie foto eruit gekozen :+ Vooral de kleur is een grote uitdaging.. Dit is Luzeiro, een perlino lusitano hengst (of net ruin geworden denk ik).
Het is nog maar mijn derde schilderij dus het is nog steeds een zoektocht naar mijn stijl, maar alle tips zijn welkom :)
3 uurtjes werk in totaal ongeveer, ben er dus nog lang niet! :D

Acrylverf op canvas
40x50cm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

NESCAFE

Berichten: 3204
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 07:06

@xTitanic, ik ben benieuwd naar je uiteindelijke schilderij. Ik heb een aantal schilderijen gemaakt in acryl en een paar in olieverf, de enige tip die ik je kan geven op basis van die ervaring is dat de schaduwen en de kleuren veel meer diepte krijgen als je werkt met een onderschildering. Die maak je in twee kleuren daarna ga je er met veel laagjes overheen om de echte kleuren te krijgen.

_roodvos_

Berichten: 1318
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:15

Is het niet geweldig om per ongeluk op f5 te drukken :x

Dus.

*begint opnieuw*

Pagina 14:

Kiwiris: Opnieuw geweldig :D Misschien dat je digitaal even snel wat kan uitproberen kwa achtergronden? Dan kan je vast zien hoe het eruit ziet.
Nevony: Erfelijk belast :+ Mijn moeders familie heeft een vossenobsessie (het zal de achternaam zijn) en mijn derde naam is officieel Roodvos (als in, paspoort-officieel).

Pluizebolplum: Meteen duidelijk wat er gebeurd. Die muis die er tussenuit knijpt ondertussen ook :')
Je paard is ook mooi weer.

Esterke: Je ziet echt dat het hart uit elkaar getrokken wordt, heel mooi :) Ik denk dat een kleurtje wel mooi is.
Voor het zwart-witte hondje: Dat ligt er natuurlijk aan wat jij wil :) Je zou zwart papier kunnen pakken en dus juist het wit tekenen, of gewoon wit papier, maar gekleurd of bruin papier zal ook weer een hele andere sfeer geven.

San: Oh zo lief :D
Aquarelverf spetteren van de tekening af klinkt link. Volgende keer dus de keukenmuur afdekken? :P

Vikawiek: Ja is ie af? *\o/* :D Ik vind hem echt echt echt supermooi geworden.

Pagina 16:
Telpeva: Succes! Kom je meedoen met een verhuisserie maken? O:)
En tekenen is belangrijker dan op iedereen reageren, denk ik. Liever niet op iedereen gereageerd maar wel getekend dan andersom.

En wat betreft nog niet uitgepakte dozen: We hebben 13 jaar in dit huis gewoond, en we komen af en toe dingen tegen die we niet in hoeven te pakken omdat ze nog in een verhuisdoos zitten van de vorige keer. :7

Nescafe: Nog steeds heel mooi :)

xTitanic: Prachtig, ik ben heel benieuwd ook.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:16

NESCAFE schreef:
@xTitanic, ik ben benieuwd naar je uiteindelijke schilderij. Ik heb een aantal schilderijen gemaakt in acryl en een paar in olieverf, de enige tip die ik je kan geven op basis van die ervaring is dat de schaduwen en de kleuren veel meer diepte krijgen als je werkt met een onderschildering. Die maak je in twee kleuren daarna ga je er met veel laagjes overheen om de echte kleuren te krijgen.


Dankjewel voor de tips! Zal het proberen toepassen op de manen :)
Momenteel voel ik mij echt een ongeleid projectiel die niet weer waar ze mee bezig is (en mensen geloven mij dan niet, maar het is gewoon de waarheid :') )
Kleuren wijken ook enorm af van de referentiefoto, ik probeer het niet te veel te vergelijken. Het is een wilde interpretatie :+

Afbeelding

Afbeelding

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:42

Die gaat heel mooi worden Titanic!

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 13:47

Titanic, opzoek naar je eigen stijl?
Die heb jij allang. Ik weet op basis van de foto’s gelijk dat jij het bent, bij je foto’s en schilderijen.
Deze is tof!

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 14:20

@xTitanic: als jij een ongeleid projectiel bent, wil ik er ook wel een zijn. Je schilderij wordt echt mooi. Lekker "doorknoeien".

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:45

@eclair98, net een prentenboek!

@Esterke, hij is mooi geworden, qua tijd vind ik echt dat je hem snel af hebt, ik zou hem overigens nog steeds te veel tijd vinden kosten :D :+ . Hoe kreeg je die mond dan aangepast? Weer lagen erover heen? Vind je laatste versie wel het meestr van het papier af komen omdat je hem van achteren beschaduwd hebt.

@Murpheypower, leuk dat je er ook weer bent! En alweer begonnen, ben benieuwd hoe hij gaat worden.

@Wendy, niet fijn.. zkh.. met je opa, wel mooie tekegningen geworden, vooral die liggende wolf vind ik leuk.

@bizzybijtje, de hond moet hier van de laptop knopjes afblijven.. nu moet ik post editten.. want ze drukte op versturen :+
Die walvis is gaaf, snap wel dat je die maar gewoon zelf hebt opgehangen. De treurwilg is in eens geen treurwilg meer, deze is een blijewilg.

@Jis, die is echt droevig... die ogen en dat gezicht doen me aan concentratie kamp mensen denken....

@Kiwiris, oh, die is leuk! Beer met hoedje, zou hem zo laten denk ik... Omdat de kleuraccenten nu leuk in / op / aan de beer zitten.

@Pluizebolpum, whaahhhh, herkenbaar.. zo heb ik een keer mijn goudhamster nog net onder de koelkast uit kunnen graaien aan haar staartje en veel staarten hebben die niet. Maar een muis vangen is al helemaal sport.. Jammer dat je kat het niet goed kan.
Pindakaas.. is vaak het toverwoord. Paard ook goed gelukt.

@vivawiek, tja, gewoon wauw... HIj is echt prachtig, net een foto.

@Esterke, die onderste handen, schattig. en volgens mij ook kloppend.

@Sanneb, ik heb dat dus ook, zou zo graag realistisch willen kunnen tekenen, maar daar ben ik niet goed genoeg in, maar kan wel iets tekenen in mijn eigen stijl, dat is dan wel niet wat ik graag zou kunnen, maar wel herkenbaar. Net als paardrijden, zou ik ook wel op GP niveau willen doen, maar kan ik ook niet, dus geniet ik van gewone rondjes buiten en wedstrijdjes om de hoek.

@San87, Oh, leuk, een dreiluik geworden! Die passen vast mooi bij elkaar.

@Lisette1205, uit het hoofd en soms een foto, soms een schilderij of tekening van iemand anders, want heel eerlijk.. Ik heb in het bos wel eens een buizerd gezien, maar hoe ie er nou echt uitziet? Verbouw ze vaak wel naar wat ik dan echt wil.

@Roodvos, fijn te horen dat iedereen mocht blijven.. ook de 2 meter ik pas niet in de wasmachine beer.... En F5.. ach.. dat is ongeveer het zelfde als proberen een post te typen met de hond naast je.. die je internet sloopt... en op knoppen drukt.

@Telpeva, leuk, eigen huisje, tja, dan heb je weinig tijd over ja.

@San87, die dozen he... kan je dus gewoon weggooien zeggen ze altijd, want als je ze al 4 jaar niet nodig had, dan ga je ze ook niet meer nodig hebben.. Niet dat ik dat kan, heb ook nog wat staan geloof ik en ben... ehhhh…. 6 jaar geleden verhuist, maar heb inderdaad van de dozen die ooit al 2 jaar stonden heel veel gewoon weggegooid... (ben nog wel mijn kleurpotloden kwijt en die heb ik niet weggegooid.. maar tot op heden ook niet gevonden..)

@Nescafe, tja, zou zou ik dus willen kunnen tekenen, mooi!!

@xTitanic, wauw.. hij is gaaf, springt van het papier, vooral dat oog en die neus en mond. Stijl zoeken, lolbroek... Als die van mij toch eens zo waren...

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:15

En ondertussen weer verder geknutseld met mijn relief glanspapiertjes op A5 formaat, die dus niet bruikbaar zijn voor potloden :+ .

Na de haas dus het muisje.
Wegens gebrek aan stiften die dekkend zijn op dat papier, ook maar acrylverf gebruikt.
Afbeelding

Afbeelding

En toen bedacht ik dat er in het bos ook buizerds zaten... Ook bij deze wat acrylverf naast de markers, namelijk de poten geel en bij de snavel het geel.
Kop is iets te groot, of het lijf had langerekter en groter moeten zijn, ik hou het er nu maar op, dat ie het koud heeft, hij voelt de winter al aankomen.
Afbeelding

De volgende wordt een... (heb al een foto gezocht en opgeslagen op de telefoon...) :D

Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:38

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De linkerkant van het gezicht klopt nog niet helemaal :=
Het bijgevoegde voorbeeld is een stuk lichter dan de uitgeprinte versie die ik heb dus daardoor kan het niet helemaal kloppen

@Sjolvir SUPER gaaf die mini's!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:23

Wauw xTitanic en sjolvir knappe werkjes.

Reageer morgen even op de rest

Heb deze wat bijgewerkt dus deze is voor week 3
Pastelpotloden en pastelkrijt op A3 pastel card van sennelier.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41594
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:44

Sjolvir schreef:
En ondertussen weer verder geknutseld met mijn relief glanspapiertjes op A5 formaat, die dus niet bruikbaar zijn voor potloden :+ .

Na de haas dus het muisje.
Wegens gebrek aan stiften die dekkend zijn op dat papier, ook maar acrylverf gebruikt.
[ [url=m/95c5bP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sifw1s.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen bedacht ik dat er in het bos ook buizerds zaten... Ook bij deze wat acrylverf naast de markers, namelijk de poten geel en bij de snavel het geel.
Kop is iets te groot, of het lijf had langerekter en groter moeten zijn, ik hou het er nu maar op, dat ie het koud heeft, hij voelt de winter al aankomen.
[ [url=m/bUs47N.jpg]Afbeelding[/url] ]

De volgende wordt een... (heb al een foto gezocht en opgeslagen op de telefoon...) :D

[ [url=m/dj3uZk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat schattig die muis <3.

De buizerd is ook mooi gelukt.

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:56

Afbeelding

Afbeelding

Deze heb ik vandaag gemaakt! :D Ik heb hiervoor voor het eerst mijn nieuwe sennelier oliepastels gebruikt, en een filmpje op YouTube.

https://youtu.be/Aj0BbCSyGBg

Het is even wennen maar ik vind het een super fijn medium om mee te werken! Ik heb gelijk al zin om een nieuw werkje te starten hihi *\o/*

Hij komt trouwens weer niet zo mooi uit op camera.. Het licht en de hoek is slecht, kan allebei wat vertekenen.

Pluizebolpum

Berichten: 5006
Geregistreerd: 01-09-07
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:19

vikawiek Oh, wat is ie mooi! Maar ook zo die details zoals bv dat randje glim langs het oor, dat je gewoon al bijna voelt hoe zacht dat is.
Esterke Oog van het paard is inderdaad heel zacht zo, en mooi. Het babyhandje is zo zoet om te zien. En de tekening met het hart vind ik ook erg goed gelukt. Rood zou, zeker in combinatie met fineliner of zo best weleens kunnen knallen, maar lijkt me lastig om 't goed en vooral mooi rood te maken zonder dat het een 'blob' wordt waarbij de details verdwijnen.
_San87_ Och, ook alweer zo'n snoezige bambi. Deze oogt helemaal zo klein en kwetsbaar. Mooi!
Lisette1205 Ik werk zowel uit het hoofd, naar aanleiding van gebeurtenissen en soms met foto's als referentiemateriaal. Zoals sommigen met rasters kunnen werken of met van die rondjes en vierkantjes voor verhoudingen lukt mij dan weer niet. Met een foto begin ik gewoon ergens te tekenen en dan raakt het papier vanzelf wel vol. Of mijn geduld op. Maar net wat eerst gebeurd.
_roodvos_ "Altijd mooi om te zien hoe een halve ovaal karakter kan hebben" :') Dankjewel. :D
Telpeva Succes met het hele verhuisproject. Logisch dat je dan net wat minder tijd hebt. Verhuizen zuigt.
NESCAFE Oh, die wordt wel weer heel knap hoor. Lijkt wel iets Friezerigs?
xTitanic Perlino en Iberisch <3 (je moet er van houden, maar ik vind het zó mooi). Het hoofd vind ik al heel mooi worden, eigenlijk bij het eerste plaatje al. Ik kan als tip alleen maar meegeven dat je vooral zo door moet gaan. Ziet er al zo gaaf uit.
Sjolvir Och dat muisje, zo snoezig met die eetpootjes zo. Buizerd is gewoon gaaf en echt buizerd. Ik heb er ooit eentje van heel dichtbij gezien (te paard, beest zat bijna letterlijk op minder dan armlengte) en ja, dit is er precies zo eentje. Muis tussen de poten lijkt wel mijn nicotinemuis? Y;(
murphypower Mja, als je goed kijkt lijkt links inderdaad wat minder, maar er valt nog genoeg te doen om weg te werken, toch? De neus vind ik alvast heel mooi worden, die schaduwen zijn super.
Art_Ificious Mooie wolf! Je hoort hem bijna huilen.
Remembrance Ik heb ooit weleens wat geklooid met oliepastel, maar net als met gewone pastel, het komt overal, behalve waar het wezen moet. Zo'n mooi sfeerplaatje zit er voor mij niet in en daarom vind ik het des de knapper. Zelfs vertekend ziet ie er heel knap uit, die weerspiegeling in het water en als ik niet zo ontzettend de pest aan zomerweer zou hebben zou ik er spontaan blij van raken.

sanneb
Berichten: 681
Geregistreerd: 18-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:30

sjolvor Haha, dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Ik vond juist eerst realistisch echt super knap en bijzonder(nog steeds is het natuurlijk knap), maar tegenwoordig vind ik het juist zo knap als je zelf wat kan verzinnen.
Ik bedoel realisme is “gewoon” natekenen, als je echt iets kan verzinnen hoe simpel de uitvoering ook dan heb ik daar ook echt mega respect voor.
Het staat er zo wel heel zwart/wit maar misschien is het zo wat duidelijker.

Malenka

Berichten: 7563
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [CHALLENGE] tekenen/schilderen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:36

Remembrance, leuk dat je zo enthausiast bent over oliepastel. (Eindelijk nog iemand in het topuc! ) Ik ben benieuwd naar wat je nog meer gaat maken.