[UK] Gezocht landschapschilderij in opdracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ImLucky

[UK] Gezocht landschapschilderij in opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-26 12:24

Voor het 30 jarig huwelijk van mijn ouders willen wij als kinderen een cadeau geven.
Mijn vader is al jaren gecharmeerd van oud hollands landschap schilderijen. Volgens mij vindt hij voornamelijk olieverf mooi. Gezien hun interieur zouden die koele zachte kleuren, denk ik, ook mooi staan.

We zijn nog iets in dubio of we de boerderij willen laten schilderen, of in een trouwfoto onszelf en de hondjes bij laten schilderen, als zijnde vergezicht (onderdeel van het landschap).

In het UK staat wel een gepint topic met kunstenaars op bokt, maar ik heb het idee dat die wat verouderd is.

Ik ontvang graag aanbevelingen, of bokkers die dit evt zouden kunnen (het liefst met wat voorbeelden van eerder werk),
Ook ben ik benieuwd aan wat voor prijzen ik moet denken. Al begrijp ik heel goed dat dat liever per PB is (of verwijzing naar website).

Lukasje

Re: [UK] Gezocht landschapschilderij in opdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-26 19:32

Mss iets voor Ad den Dikken ? Hij schildert vnl paarden, al dan niet icm met ruiters of rijtuigen. Maar, op onze schilderij staat ook ons huis op de achtergrond en (toenmalig) hondje op de voorgrond. Zijn echtgenote doet vnl honden.

Ad is met zijn vrouw bij ons thuis geweest. Op basis van foto’s hebben ze het schilderij gemaakt. Dit is heel erg mooi geworden met veel oog voor detail. Ook sympathiek echtpaar ! Dus, ik kan hem/hen heel erg aanbevelen !

ImLucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-26 15:12

dank voor de reactie, ik ga eens kijken :)

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 18:32

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 15:29