Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Als jij er geen goed gevoel bij hebt, afkappen en de deur wijzen.
Zo te lezen is deze bijrijder er pas net en heb je nu al geen controle meer erover. Dan zijn er vast wel andere lieve kinderen die er leuk mee kunnen rijden.
chelle_dora schreef:Mwah, zoals ik het lees is het niet alleen de sporen maar ook het ongecontroleerd hard rijden toch?
Dat zij dan gelijk het lidmaatschap voor een vol jaar hebben gekocht, dat hebben ze zelf gedaan natuurlijk, je zegt zelf ook al dat je zelf had gewacht. Dat is een risico wat ze zelf hebben genomen, als het paard morgen dood omvalt hebben ze ook lidmaatschap voor niets
Iruss94 schreef:Gelijk de deur wijzen vind ik een beetje grof waarschijnlijk weet B niet eens wat hij fout doet hij heeft geen verstand van paarden en snapt niet wat hij fout doet.
Je zult hem misschien wat meer moeten gaan begeleiden. Ik snap dat dit niet de bedoeling is van een bij rijder maar dan heb je daarna plezier van. Ik vind het goed dat hij gelijk les heeft genomen.